掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

待嫁Lynn拖媽咪風騷遊走銅鑼灣 _-,Lynn,熊黛林,

20151215_EN_熊黛林
35歲的高模,前「城嫂」熊黛林(Lynn),近日盛傳同富二代、郭可盈胞弟郭可頌,將會拉埋天窗。婚事傳得熱烘烘的同時,Lynn舊愛郭富城好似有少少氣沖沖,即刻大晒與28歲上海辣模Moka(方媛)拖手照放閃。高Lynn見慣世面,當然唔示弱,又放情侶鞋相高調還拖。待嫁新娘日前開胸出席活動時,更寸嘴說:「你晒得我又晒得!」寧舍風騷!日前,孝順女熊黛林下午趁住得閒即做乖乖女,陪媽媽遊走銅鑼灣。兩母女勝利出巡 ...


35歲的高模,前「城嫂」熊黛林(Lynn), 近日盛傳同富二代、郭可盈胞弟郭可頌,將會拉埋天窗。婚事傳得熱烘烘的同時,Lynn舊愛郭富城好似有少少氣沖沖,即刻大晒與28歲上海辣模Moka(方媛)拖手照放閃。高Lynn見慣世面,當然唔示弱,又放情侶鞋相高調還拖。待嫁新娘日前開胸出席活動時,更寸嘴說:「你晒得我又晒得!」寧舍風騷!

日前,孝順女熊黛林下午趁住得閒即做乖乖女,陪媽媽遊走銅鑼灣。兩母女勝利出巡三個鐘,被問及「新城嫂」慘變負評王,Lynn不願回應,反而在旁邊的熊母Keep住陰陰嘴笑,擺明力撐愛女。途中不少人都認得出Lynn,大讚「真人好靚」。看來,Lynn今次以全勝姿態贏晒!

20151215_EN_熊黛林2

Lynn拖母現身銅鑼灣,她侍母至孝,拖母揸住愛郎部白色波子,現身銅鑼灣。兩人泊車後就即去對面Sogo鳩嗚。沿途唔少人認出高模,大讚她「真人好靚」和「雙眼好大」,o氹到熊黛林冧笑。入到Sogo,兩母女就去女裝部睇衫,乖女不停幫母親揀冬天厚褸、毛衣等。

20151215_熊黛林3

20151215_熊黛林4

個半鐘後都睇唔上眼,二人就返回地下化妝品部,Lynn快手揀了支唇膏畀錢,再與媽咪去名店Salvatore Ferragamo睇手袋。見二人起勢睇一個售價$12,500的紅色橫紋小手袋,原來係熊母情有獨鍾睇中手袋,七折後$8,750,乖女即刻碌卡,熊母亦開心即買即用。孭個新袋襯埋阿女個紅白色Chanel袋,實行「母女裝」靚靚行街街。

20151215_EN_熊黛林5

折返利園會合公司同事途中,記者問黑超Lynn前度和女友Moka拍拖半年就公告戀情,有無唔開心?EQ高的Lynn耍太極說:「無喎!唔該晒!行街呀!bye bye!」貴為前城嫂,又會否同情Moka變負評王?Lynn沉默三秒嘴角向上說:「我要同媽媽行街嘞!」熊母就keep住陰笑。兩母女會合公司同事後,再上新開的眼鏡店掃貨,逗留大半小時拎埋袋戰利品就取車離開。


鍾意就快D Share啦!