掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

Download左隻temple run黎玩, 我睇唔透 _-,

Download左隻temple run黎玩, 我睇唔透
DL左隻templerun黎玩,我睇唔透Templerun冇爆機,冇過關,只有無盡既路要你跑大部份既香港人都係同主角一樣,由零起步係路程上,你永遠只有自己一個你跌倒,冇人扶你一把,只有幾隻抽水怪物落井下石係後面搞勁你你生存既意義,就係要搵錢(coins)然後投資(upgrade),幫助你搵更多既錢你有錢,就可以跑遠D,跑快D,又可以拎多D分但原來仲有一大堆已被設計既任務要你去達成你達成得越多,就代 ...


DL左隻temple run黎玩, 我睇唔透

Temple run冇爆機, 冇過關, 只有無盡既路要你跑

大部份既香港人都係同主角一樣, 由零起步

係路程上, 你永遠只有自己一個

你跌倒, 冇人扶你一把, 只有幾隻抽水怪物落井下石係後面搞勁你

你生存既意義, 就係要搵錢(coins)

然後投資(upgrade), 幫助你搵更多既錢

你有錢, 就可以跑遠D, 跑快D, 又可以拎多D分

但原來仲有一大堆已被設計既任務要你去達成

你達成得越多, 就代表你人生越成功

而偏偏呢D任務都係要你搵幾多錢, 同跑幾遠

係呢個遊戲裡面

你冇選擇, 只有不斷跑

唔好同我講跳唔跳同幾時跳係一種選擇

呢種只係你為左生存既本能動作

或者你遊戲入面唯一既選擇就係向左跑定向右跑

但你永遠無辦法逃離

而且永遠永遠只有一個結果, 就係死

因為隻game所有野都係為左整死你

睇下你係Hi Hi死, 比怪物搞你屎眼死, 定撞牆死

你死左仲會有幅圖話勁你轉唔切灣所以亞太區有一天成為亞太區落街

我做左三十年人我諗唔到究竟有咩遊戲比temple run更加有悲劇主義, 更加有黑色幽默

點解?點解仲要我跑?究竟隻game個地圖有幾大?究竟我仲要跑幾耐?

我睇唔透

我只係好想有一日可以爆機

如果82年百事係代表經歷廿載凡塵既人生百味, temple run就係凡塵裡面既無間地獄

主角唔識支力, 但我隻手已經好支力

Temple Run

《神廟逃亡》(英語:Temple Run,香港多用英文)是由 Imangi Studios 開發的沒有終點的動作類視頻遊戲[5][6],遊戲中玩家需要扮演一個嘗試在一座古廟中偷取一尊偶像的冒險家,並且逃離「惡魔猴子」的追捕。遊戲共分為 神廟逃亡、神廟逃亡:勇敢傳說、神廟逃亡2、神廟逃亡:魔境仙蹤[7]四個作品,可以在iOS、Android、Windows Phone平台運行

《神廟逃亡》於2011年8月在App Store上發布;2011年12月,它被列為下載最多的應用程式列表。起初,《神廟逃亡》需要收費99美分才能夠下載;2011年12月成為一個免費的iOS應用。[16][17]

2012年1月12日,Imangi Studios在Facebook上宣布Android平台的《神廟逃亡》將會在2012年2月發布,但真正發布是在2012年3月27日。遊戲在3天內被下載了100萬次。但由於《神廟逃亡》在Android平台採用統一的Unity遊戲引擎而非靈活的引擎,經常遇到操縱困難的問題,因此遭遇到了不利的評論。

《神廟逃亡》的主角為一群流浪的探險家,這些探險家要在一座古廟中偷取一尊偶像。在探險家偷取偶像後,玩家就可以操控這個探險家,遊戲在探險家偷取偶像後立刻開始。這時候,探險家會被一群「惡魔猴子」追捕,由此引發「神廟逃亡」。[9]玩家在遊戲中只需要進行三種操作:跳躍(向上滑動手指)、滑行(向下滑動手指)以及拐彎(向左或向右滑動手指)。而將裝置傾斜則能夠令探險家從道路一邊移動到另一邊,以便探險家收集金幣並躲避障礙

Download左隻temple run黎玩, 我睇唔透

玩家在《神廟逃亡》的目標是通過避開隨機產生的障礙物,儘可能地跑得遠[11]。並且盡可能獲得最多分數和金幣。玩家生存的時間越長,所獲得的積分就會更多。玩家的得分只能用於達成目標。遊戲的分數計算公式為:

Download左隻temple run黎玩, 我睇唔透

。其中「s」為玩家最後的得分、「m」為玩家達成目標數量+10、「d」為玩家的跑步距離(奔跑距離是由離開神廟的一刻計算,單位是米)、「c」為玩家收集的金幣數量、「t」為玩家得到的獎勵儀表級數再加上剩餘的金幣數量除以一百。

玩家可以在逃亡的同時收集金幣,金幣的形狀如同鑽石,共分為黃色、紅色和藍色,分別價值一元、兩元、三元[13]。當玩家收集金幣的時候,一旁的獎勵儀表亦會隨之增加。每當玩家收集了100個金幣時,獎勵儀表就會升一級,直至第四級,這可增加一些分數,增加後再從第一級開始。[14]玩家收集的金幣可以用來升級不同的物品、獎勵、購買角色以及壁紙。以下為物品獎勵升至最高級時的功效:[15]

除了金幣,玩家亦可以收集零星的物品獎勵。

巨型金幣(價值150個金幣) 金幣磁鐵(吸納所有玩家附近的金幣,並且將其價值乘三倍) 隱形(玩家將不會被障礙物及懸崖影響,並且持續30秒) 疾跑(750米) 跑步1000米後有價值兩元的金幣出現,以及跑步2000米後有價值三元的金幣出現

facebook pagehttps://www.facebook.com/higoldenbrothers/?fref=ts


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!