掃呢頁CODE去手機

2015年11月24日 星期二

女友見鏡頭閃身迴避 何猷君懶理 _-,猷君,何猷君,

小情侶在D&G黐到實睇嘢。
賭王何鴻燊四房二仔何猷君(Mario)同愈大愈索的新加坡女藝人白瑋玲(Yumi)戀情不被四太睇好。20歲猷君阿媽一句︰「咁細個讀書先。」一盆冷水淋落經常自爆戀事的女方身上。男友阿媽唔鍾意,同猷君拍拖的Yumi一改以往得戚態度,一見鏡頭即飛身閃走,寧俾人知,莫俾人見。小情侶在D&G黐到實睇嘢昨午《頭條日報》記者直擊猷君同穿上熱褲的女友現身中環,先到D&G再去Chanel,前後逗留半個 ...


賭王何鴻燊四房二仔何猷君(Mario)同愈大愈索的新加坡女藝人白瑋玲(Yumi)戀情不被四太睇好。20歲猷君阿媽一句︰「咁細個讀書先。」一盆冷水淋落經常自爆戀事的女方身上。男友阿媽唔鍾意,同猷君拍拖的Yumi一改以往得戚態度,一見鏡頭即飛身閃走,寧俾人知,莫俾人見。

小情侶在D&G黐到實睇嘢

昨午《頭條日報》記者直擊猷君同穿上熱褲的女友現身中環,先到D&G再去Chanel,前後逗留半個鐘。

Yumi叉晒腰同Sales講嘢,猷君即行開。
Yumi叉晒腰同Sales講嘢,猷君即行開

離開時男方先發現記者,然後擰轉身提醒女友,在名店叉晒腰好霸氣的Yumi即嚇到飛身閃走,邊行邊拉低頂帽邊急步行。

Yumi一見記者即向後飄走。
Yumi一見記者即向後飄走

猷君無佢咁好氣,在文華東方內等七人車,其間疑似企埋一邊恥笑女友,內容估計是︰「走去邊啫,你咪又要番嚟呢度等車。」

20151124_EN_白瑋玲 (1)

圖:instagram
圖:instagram
鍾意就快D Share啦!