掃呢頁CODE去手機

2015年12月26日 星期六

舊愛索錢?蕭正楠:唔做朋友咪借 _-,正楠,蕭正楠,

20151225_EN_蕭正楠_01
蕭正楠舊愛何傲芝被指曾向妹妹何傲兒前男友周子揚索取每月20萬元生活費,被問當年拍拖有否被索錢時,蕭正楠無正面回答,但有弦外之音。蕭正楠扯開話題談到處理借錢問題:「咁講到借錢呢個問題,細細個屋企人都有教,借錢就預咗絕交,一係俾,一係唔借。要睇自己能力範圍,錢我自己管理得好好。」圖:TUNGSTAR記者追問到可有借錢給何傲芝?他說:「唔做朋友,咪借俾佢囉!」記者再問有否問他攞錢?蕭正楠一笑搭記者膊頭: ...


蕭正楠舊愛何傲芝被指曾向妹妹何傲兒前男友周子揚索取每月20萬元生活費,被問當年拍拖有否被索錢時,蕭正楠無正面回答,但有弦外之音。

蕭正楠扯開話題談到處理借錢問題:「咁講到借錢呢個問題,細細個屋企人都有教,借錢就預咗絕交,一係俾,一係唔借。要睇自己能力範圍,錢我自己管理得好好。」

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR

記者追問到可有借錢給何傲芝?他說:「唔做朋友,咪借俾佢囉!」記者再問有否問他攞錢?蕭正楠一笑搭記者膊頭:「啊⋯⋯今日聖誕節,不如祝大家聖誕快樂」

資料圖片
資料圖片

鍾意就快D Share啦!