掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

去M記買18件麥樂雞, 點知個店員唔記得比4款醬我... _-,

去M記買18件麥樂雞, 點知個店員唔記得比4款醬我...
屌,真係扯撚曬火幾廿年前人地叫我去佢屋企玩仲話有靚女推介諗住買十八件雞餐去人地屋食實夠曬霸氣等班女求我叫我比一件佢食咁咪去附近間麥記叫十八件雞餐拎走可 ...


屌,真係扯撚曬火

幾廿年前人地叫我去佢屋企玩

仲話有靚女推介

諗住買十八件雞餐去人地屋食

實夠曬霸氣

等班女求我叫我比一件佢食

咁咪去附近間麥記叫十八件雞餐拎走

可能我之前成日去叫乾炒牛河

店員都放曬我入黑名單

我一入店已經響曬警鐘

咁我就走去櫃台好霸氣咁叫18件雞拎走

店員見我終於唔叫乾炒牛河就係咁多謝我

我心諗乾炒牛河好失禮咩,你地班友真不懂享受

跟住我一臉威風咁去到人地屋

見到mk仔係到請緊班女食壽司

仲要唔係明將又冇紅豆軍艦

我心諗:竟然明將都唔撚食,食呢d咁既壽司

於是我手執十條薯條,將全部女手中既

三文魚、蟹子、吞拿魚壽司全部一一打走

然後從身後掏出一盒

十八件麥樂雞

班女見到我咁型已經2眼發光

我一打開盒雞,佢地一手搶一件,已經一手執一件雞等點醬

佢地眼神閃閃,流曬西水咁等我拎4款醬出黎

當然我都要成全佢地啦

我一打開外賣袋,冇醬既!?

肯定收埋左係外賣紙袋到啦

我一手撕開紙袋,都係冇醬喎

我即刻叫曬成班保鑣過黎進行地毯式搜索

都係冇,冇可能,呢單肯定係唔一般既案件

我即刻請曬金田一、柯南過黎

就連讀心神探都黎埋

點解都搵唔到既?

班女已經你眼望我眼

睇住我既霸氣指數直插

我要出絕招啦

我即刻手執可樂既飲管

大叫:速速前,麥樂雞醬!!!!

點撚知都係唔work

於是我就最後衝刺

我問埋燦神都係依然冇法搵到

去M記買18件麥樂雞, 點知個店員唔記得比4款醬我...

身後既人無一不在恥笑我

於是我帶淚跑番屋企

過左幾廿年,眼見當年既mk妹已經比人屌到變牛肺

我好後悔...好後悔

點解當時搵唔到果4盒醬

搞到今時今日咁

我走到街上散下心

我聽住歌,睇到前面有一熟悉既身影,原來係當年serve我既店員

我地兩眼交流左幾分鐘

心中有說不出的千言萬語

店員說:我唔記得比醬你

屌,火都黎埋

facebook pagewww.facebook.com


鍾意就快D Share啦!