掃呢頁CODE去手機

2015年12月31日 星期四

IT人除夕夜孤獨玩賓周區:「我今日用左三個鐘,勸個侄仔唔好讀IT 」 _-,

IT人除夕夜孤獨玩賓周區:「我今日用左三個鐘,勸個侄仔唔好讀IT 」
若要髮型好,勿做IT佬我今日用左三個鐘,勸個侄仔唔好讀IT點解?唔好拎醫生律師會計師比較我拎廚師做比較有乜行業會好似IT咁,工資同年資成反比?一個廚師,煮開中餐,唔會突然有一日世上中餐冇人食要轉做煮西餐IT就唔同,今日做緊既technology,幾年後都唔知仲存唔存在一個廚師,做得愈耐,功力愈夠,人工就愈高做IT,唔updateknowledge就等同與行業愈來愈脫節,過多幾年,你既資歷反成為你既 ...


若要髮型好,勿做IT佬

我今日用左三個鐘,勸個侄仔唔好讀IT

點解?

唔好拎醫生律師會計師比較

我拎廚師做比較

有乜行業會好似IT咁,工資同年資成反比?

一個廚師,煮開中餐,唔會突然有一日世上中餐冇人食要轉做煮西餐

IT就唔同,今日做緊既technology,幾年後都唔知仲存唔存在

一個廚師,做得愈耐,功力愈夠,人工就愈高

做IT,唔update knowledge就等同與行業愈來愈脫節,過多幾年,你既資歷反成為你既負資產,因為你已經離地三百呎

做廚師,識幾味撚手小菜唔怕冇market,去邊都得

做IT, 你熟A,B,C三個tech

不過唔好意思,第二間公司用C,D,E tech,第三間用A,B,D tech

你唔係好fullfill requirement 喎,減價啦

個fresh grad識你唔識喎,減價啦

想保持競爭力?唯有keep住update knowledge同跳槽

我都好難諗到,有邊行好似IT, 資歷係唔值錢

好多廿幾歲後生仔好短視 (特別係而家寫緊手機app果o的所謂IT人)

俾個19 AP,SA title佢 ,廿幾K 已經扯曬旗幫公司賣命

但佢地諗唔到自己30打後,就好似女人咁一年驚過一年

好多人話上唔到位係能力問題, 但我經驗話你知.

一間非IT業務既公司唔可以冇GM, HR M, accounting M, Marketing M, BD M

但就絕對可以冇IT既M, 咪是但請條IVE讀network既o靚仔main住個network, 再請隻Code犬 down個opensource 再dup system lor.

所以你有料唔代表你有運, 你有錢唔代表你一定抽到居屋一樣.

馬桶猝死IT男 生前捱通頂周末無休

IT人除夕夜孤獨玩賓周區:「我今日用左三個鐘,勸個侄仔唔好讀IT 」

上月24日,深圳36歲從事科技行業的張斌,被發現猝死在公司租住的酒店馬桶上,當日凌晨1時,他還發出最後一封工作電郵。在死前一日,張斌曾對其母說:「我太累了。」內地記者昨獲取張斌生前打卡紀錄,顯示他生前2個月曾連續多日加班到凌晨,而且周末無休。

張斌家屬昨日再次到聞泰通訊深圳分公司的大門外,拉橫幅、放哀樂,指「公司吃人」,「天堂沒有加班」。張妻指,事發至今已20日,該公司高層至今未曾上門慰問,更遲遲未將工傷申請文件還沒上交社保局。

聞泰集團人力資源總監胡政稱,他對家屬的行為表示無奈。「家屬這種做法已經影響了公司的正常運營。」據透露,張斌猝死後,已有員工向公司提出離職,「但未必是因為這個原因」。胡政說,一直有安排專人撫恤家屬,還願意拿出50萬元撫恤金,但家屬拒絕接受,「並非家屬所說的公司領導未曾慰問」。

胡政還指出,工傷申請文件遲遲未提交的原因,是家屬對張斌的打卡紀錄有疑問,不同意簽字。他說:「家屬沒有提出明確的訴求,讓我們對於事件下一步的處理也很困擾。」胡政提出,一要在第三方比如街道辦的見證下進行協商;二要張斌的直繫親屬出席或者書面委託他人出席,確保有決定權;三是要提出明確的訴求。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!