掃呢頁CODE去手機

2019年7月31日 星期三

【又炒車】警員罕有以禮相待獲激... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












城市大學嘅校園電視媒體「城巿廣播」噚晚就影到近日罕見片段,市民圍堵天水圍警署其間,遭麥子強總督察喺警署門口舉中指洩憤後,一名編號9203嘅警員(高文迪)就遊說同安撫市民逾一小時,其間佢對在場巿民語調溫和,除咗叫在場年輕人小心慢慢行以免受傷,作出呼籲時亦多次講「唔該」同「唔好意思」,令在場巿民都覺得高Sir好有禮貌,同返高Sir 講「辛苦你嘞」,更有無知少女讚高Sir 「好靚仔」,亦有人話「雖然你係三柴,但你真係好好多」,祝佢早日升職膊頭有花。有在場巿民更高呼「阿Sir我欣賞你啊」,獲現場人士拍掌和應。高Sir 聽到就繼續關心在場人士,叫佢哋飲啖水唞吓先,有在場巿民指:「呢啲咪人話囉!」

城巿廣播其後訪問高Sir時,佢就話:「我希望幫到巿民,就係咁簡單,總之有事就救人,警察同巿民唔係一定要喺一個對立面,我希望發現有事嘅話,都係救咗人先,其他嘢容後再講」,可謂同早前網民稱為「八鄉黑警李漢民」同「天水圍中指強」嘅警員形成莫大對比。

結果這條影片一出,平日就罕有地有獲得萬五LIKE及心心(正評),很多網民留言大讚…

炒車

呢位高Sir 瞬間被網民 LIKE 爆,但好快俾連登網民極速起底,原來佢喺Facebook成日都話希望獲徵召成為「除邪隊」一分子打擊「暴徒」,仲鬧記者同議員喺前面擋住搞到佢哋手足冇得清場拉人,原來一前一後係兩個樣!



呢位阿Sir叫高文迪 Mandy Ko,讀香港管理專業協會羅桂祥中學,佢已經有女朋友,而且都係警察,昨日大讚佢「好人、靚仔」嘅無知少女可以死心了。

IG: https://www.instagram.com/discmankoko/ (Private)




來源 source: http://circle01.com
鍾意就快D Share啦!