掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

龔慈恩靚爆女兒讀完大學再諗入行 _-,龔慈恩,

20151204_EN_龔慈恩
龔慈恩家有15歲的女兒林愷鈴(Ashley),清純靚樣吸引不少關注。音樂底子好好的Ashley日前獲邀為「日本動畫40周年展」活動,與唐韋琪(Vikki)合唱。龔慈恩坦言女兒興趣多多,要待她完成大學後再諗是否入行。自小已愛唱歌和畫畫的Ashley,自幼稚園開始學朗誦,五歲時更是「香港兒童合唱團」成員,與唐韋琪合唱都沒有怯場。Ashley笑言:「同Vikki姐姐唔係夾左好多次,所以錄音同上台表演都有 ...


龔慈恩家有15歲的女兒林愷鈴(Ashley),清純靚樣吸引不少關注。音樂底子好好的Ashley日前獲邀為「日本動畫40周年展」活動,與唐韋琪(Vikki)合唱。龔慈恩坦言女兒興趣多多,要待她完成大學後再諗是否入行。

自小已愛唱歌和畫畫的Ashley,自幼稚園開始學朗誦,五歲時更是「香港兒童合唱團」成員,與唐韋琪合唱都沒有怯場。Ashley笑言:「同Vikki姐姐唔係夾左好多次,所以錄音同上台表演都有少少緊張,好在有其他同學一齊先好啲,而拍MV最開心,同成班同學玩到癲晒。」

她坦言過程好玩又學到嘢,多得媽媽在這段時間車出車入,陪伴左右。龔慈恩坦言女兒興趣多多,除了唱歌、畫畫,亦愛朗誦、彈琴、拉中提琴和打排球,亦愛研究外國的歷史建築。

20151204_EN_龔慈恩02

除了龔慈恩外,還有其經理人、髮型師和工人,一行五人都算大陣仗,她見女兒一埋位,不是幫她弄頭髮,就是整理條裙。對於女兒今次的演出,她都滿意,不過給予壓力多過意見:「佢太多興趣,成日求我畀佢去歐洲睇歷史建築物,我覺得佢啱做建築師多啲,不過佢都鍾意唱歌,所以入唔入行等佢讀完書再決定。」

20150725_EN_龔慈恩_03

鍾意就快D Share啦!