掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

待嫁楊愛瑾搞婚事壓力大狂呻 _-,楊愛瑾,

Miki同郭永淳
楊愛瑾(Miki)自宣佈與拍拖6年的「永安集團太子爺」郭永淳(Edwin)明年結婚後,一邊在金融公司返工,一邊搞婚事。早前Miki被拍到同媽咪現身中環某金舖,逗留半小時離去。Miki向媽媽連珠炮發呻個不停,之後更現出煩躁表情,壓力甚大,幸好有媽媽安慰。Miki同郭永淳由於未婚夫Edwin在投資銀行工作較忙,故籌備婚事的重任就落在Miki身上。Miki雖說一切從簡,但買金飾一定走唔甩,中國人傳統,出 ...


楊愛瑾(Miki)自宣佈與拍拖6年的「永安集團太子爺」郭永淳(Edwin)明年結婚後,一邊在金融公司返工,一邊搞婚事。早前Miki被拍到同媽咪現身中環某金舖,逗留半小時離去。Miki向媽媽連珠炮發呻個不停,之後更現出煩躁表情,壓力甚大,幸好有媽媽安慰。

Miki同郭永淳

20151204_EN_楊愛瑾

由於未婚夫Edwin在投資銀行工作較忙,故籌備婚事的重任就落在Miki身上。Miki雖說一切從簡,但買金飾一定走唔甩,中國人傳統,出都要風光大體,故上周見到楊媽媽陪Miki到中環「周生生」買嫁妝。一入內她們先看龍鳳鐲,售貨員拿出多對新款給Miki選購,之後她又試戴了一些大型的金鏈。Miki看完後都心大心細未有定案,因金價近日不斷回落,故一向精打細算的她,未有即時扑槌,逗留約30分鐘後離去。

20151204_EN_楊愛瑾_02

其實Miki一直渴望在明年二月生日月份(2月14日生日)舉行婚禮,但現時只剩下兩個月,時間緊迫,難免她會有點焦急,不過想靚靚出嫁就要Relax,搞到爆「壓力瘡」就唔抵

郭永淳上載與女友的合照,並留言甜蜜示愛(圖片來源:facebook)
郭永淳上載與女友的合照,並留言甜蜜示愛(圖片來源:facebook)

Miki早前透露心目中的婚禮,是到一個人少的地方舉行,身邊有屋企人和最Close的朋友已足夠,她笑言搞得大型不似慶祝似做嘢。至於結婚相就考慮到歐洲或日本影,因為帶埋愛犬Toffee一齊去。

20150726_EN_楊愛瑾miki_03

鍾意就快D Share啦!