掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

未拍拖前,都唔覺港男真係可以咁賤咁cheap! 我拎3個前男友例子數比你地聽!! _-,

以前未拍拖,冇諗過而家D男仔有幾差自問自己樣唔係衰,算外表中上,又無咩麻煩野,對男朋友無咩要求我只係有曬D男人開口埋口話係"缺點"ge特質:生得高、身材ok但冇大波、讀書多、工作忙香港出世住私樓平日對於d男人追求但又知難而退...轉背又講呢講路甘批評我,已經忍得就忍但到拍拖,自己好認真,點知耐左未夠一星期對方就見曬底唔只係佢地冇錢問題,係d男人行為好cheap男友A:佢約我出黎食LUNCH行街,出 ...


以前未拍拖,冇諗過而家D男仔有幾差

自問自己樣唔係衰,算外表中上,又無咩麻煩野,對男朋友無咩要求

我只係有曬D男人開口埋口話係"缺點"ge特質: 生得高、身材ok但冇大波、讀書多、工作忙

香港出世住私樓

平日對於d男人追求但又知難而退...轉背又講呢講路甘批評我,已經忍得就忍

但到拍拖,自己好認真,點知耐左未夠一星期對方就見曬底

唔只係佢地冇錢問題,係d男人行為好cheap

男友A:

佢約我出黎食LUNCH 行街,出黎問話食咩,我話想去XX屋食日式,200蚊以內價錢姐,佢即時黑面,話"是但啦,都好啦,不過就算AA,我都唔想食啦,都陪你去囉" 之後又話佢自己都係打算餓多陣等翻屋企陪阿媽食夜晚果餐,慳翻d錢。咁我同佢入左xX屋之後,就我叫一個飯,自己食,佢睇住我食....埋單我自已比

我問佢係唔係好等錢洗,佢話要留翻D錢翻大陸玩,同朋友去桑拿.....話咁樣食個飯,兩個人200蚊,D錢都夠佢去桑拿,去完仲可以POST 上網同人Share 下賽後報告,仲話我下次應該陪佢去,唔係就搵第2個女仔陪佢

本來兩個人,當做住朋友先都無咩野...但佢就成日提結婚,話唔想浪費錢拍拖。我覺得佢好x煩,又話結左婚要同佢屋企人一齊住公屋,咁我話禁細地方,攪野都比屋企人聽到睇到,然後佢就開始話"你地d港女就係貪錢...." 又話"一講結婚就甘,你d港女都唔係真心.." 煩到我唔想再見佢

未拍拖前,都唔覺港男真係可以咁賤咁cheap! 我拎3個前男友例子數比你地聽!!

男友B:

簡單分手原因,就係佢成日不斷話"去街浪費時間金錢"、"睇戲浪費時間金錢",兩個人ge所謂拍拖,就只係0向佢屋企ML完再ML,ML 完仲要話我唔好飲曬佢屋企D檸荼同汽水,話我食窮佢....

未拍拖前,都唔覺港男真係可以咁賤咁cheap! 我拎3個前男友例子數比你地聽!!

男友C:

佢自己搵錢好少,職位又低,我好努力做野好盡責,但都有被d女上司蝦,辛辛苦苦先逃過d辦公室政治,都唔怪個男友無關心下自己辛苦啦,到公司升我職,佢就成日話"你地d港女一定係靠識打扮拋媚眼露事業線死好彩之嘛",根本無d咁0既事,無諗過佢可以咁講自己女朋友,頂唔順唯有分手

數之不盡....就講上面呢3個,由相識到分手,我都無要求個男的送d咩買d咩

上面3個都係已經出黎做野,有15k以上收入

但永遠d賤男人都要話女人貪錢

係咩道理

不吐不快

有時諗下點解自己係女人

好多自己d JM,都嫁得唔好

有D女仔Friend,都比d賤男人迫過落仔...或者有小三背叛過...又或者日日夜夜問個老婆要錢

做女人....真係好唔公平好辛苦!!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!