掃呢頁CODE去手機

2020年1月30日 星期四

嫌iPhone太普通? Caviar Cyberphone _-,iPhone,

iPhone可能係呢個世界上最多人用嘅電話,雖然多人用一定有佢嘅原因,但亦同時代表你部電話其實唔係咁特別。咁假如你係一個追求突出嘅人,但又同時想享受i ...




iPhone可能係呢個世界上最多人用嘅電話,雖然多人用一定有佢嘅原因,但亦同時代表你部電話其實唔係咁特別。咁假如你係一個追求突出嘅人,但又同時想享受iPhone嘅功能,你又可以點做?答案就係「改裝」iPhone。

Caviar就係一間改裝電話嘅公司,佢哋嘅做法基本上就係拎部電話,拆哂入面啲零件出黎,再砌入一個特製嘅奢華物料殼到,你想個殼係金又得、係皮又得。而最新推出嘅「Cyberphone」,就係以Tesla嘅Cybertruck為藍本,鈦金屬機背有簡潔、銳利的多邊型線條,充滿科技感嘅設計令個三鏡頭睇落都順眼咗好多。正面更有個全覆蓋嘅鈦金屬蓋,充份保護電話之餘,打開之後更可以變成電話座。價錢方面並冇公開,可以參考嘅係其他改裝iPhone起碼都要5000美金咁囉。

Caviar

來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!