掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

【老婆細過自己個女】69歲黃玉... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








69歲黃玉郎於今年2月14日情人節低調再婚,昨日(3/3)黃玉郎就喺微博晒咗幾張結婚相。佢老婆卡西(Cass Fong) 今年只有32歲,比黃玉郎個女黃佩尉仲要細兩年,卡西之前做過網台節目《五個一夜情》嘅主持。





女兒黃佩尉:



黃玉郎又透露今次係雙喜臨門,卡西已有咗數個月,今年將誕下豬BB。他冧爆咁話:「這些年她無私的愛填滿了整個我,心裏十分踏實,我不禁常暗自竊喜:『遇上她,真好運!』更感恩上天在我這把年紀,還賜予一份我倆期盼已久的禮物 ~ Royce快做哥哥了,希望將來黃小豬能幫忙照顧哥哥啊!」

卡西嘅愛情觀:

卡西喺2015年講過,佢話對一個女仔嚟講,無論聽咗男仔幾多甜言蜜語,keep 住扮靚係應該永不放棄嘅。




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!