掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

Whatsapp 群組絕對唔可以犯的8宗罪 , 你中幾多?? _-,

GroupChat不能犯的8宗罪!打開電話,幾乎人人都有九萬幾個chatgroup,用嚟約飯局係幾方便,但係有無發覺,只要一講多咗例如用嚟開會、傾嘢、做決策,或者長篇大論發表偉論,就好易出事?其實用呢啲群組groupchat係有箇中禮儀嘅,一用錯咗,就乜都有可能發生架喇第1宗罪:用嚟傾嚴肅嘢大家一齊坐低面對面開會傾嘢嘅效用,係難以用groupchat嚟代替嘅,groupchat只可以用嚟輔助,如果 ...


GroupChat不能犯的8宗罪!

打開電話,幾乎人人都有九萬幾個chat group,用嚟約飯局係幾方便,但係有無發覺,只要一講多咗

例如用嚟開會、傾嘢、做決策,或者長篇大論發表偉論,就好易出事?其實用呢啲群組group chat係有箇中禮儀嘅,

一用錯咗,就乜都有可能發生架喇

第1宗罪:用嚟傾嚴肅嘢

大家一齊坐低面對面開會傾嘢嘅效用,係難以用groupchat嚟代替嘅,group chat只可以用嚟輔助,如果唔係,

喺個group裏面又唔係個個同時參與討論,就好容易有人會傾到牛頭唔搭馬嘴,產生不必要嘅誤會。

第2宗罪:轉發無謂嘢/危言聳聽嘅料.

唔好轉發啲「睇咗唔傳俾10個人就會行衰運」嘅無謂嘢出嚟!而嗰啲「咩咩咩已經殺到嚟香港」嘅傳聞,

要自己查證咗先發出去,無謂引起不必要嘅恐慌。

第3宗罪:加入太多人

盡量將人數keep喺容易溝通嘅數目,你諗嚇如果個group有成30人,一人應一句「好」或「唔好」,已經即刻洗咗版,電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。

啲唔係成日得閒睇message嘅人,會搞到好亂!

第4宗罪:濫用Voice Message

呢啲群組之所以受歡迎,好大部分係因為唔使用口講,如果下下send voice message,人哋又要搵個有隱私/靜啲嘅地方去聽,

想翻睇舊嘅message又要下下聽返,就失去咗嗰份「浪漫」架喇。

第5宗罪:長篇大論

可能有啲人文採好好,隨時洋洋灑灑寫幾百字出嚟好easy,但係睇嘅人可能會睇得好辛苦,你一個幾百字嘅message已經洗哂全世界版,T

如果再加多一兩個咁鍾意寫嘢嘅朋友就真係……唉!

第6宗罪:夜媽媽send出嚟

如果你唔會半夜4點打電話俾人,咁就唔好喺呢啲時段send message出嚟,除非係啲十萬火急嘅事。

第7宗罪:亂搭嘴

假如個人表達能力較差,都係做個觀察者好啲,如果懶得意乜都搭嘴,會影響大圍講嘢個flow,令人反眼兼唔知點接落去好。

第8宗罪:淨係同其中一個人講嘢T

有啲人好似忘記咗個群組仲有其他人,只顧同某一個人講某啲嘢,咁樣會搞到其他「唔關事」嘅人好無奈,奇怪你哋點解唔私底下傾?

鍾意就快D Share啦!