掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

陳慧琳與大隻型男MV狂歡 _-,陳慧琳,

圖:TUNGSTAR
Kelly陳慧琳為演唱會主題曲《Let’sCelebrate》拍MV,除了舞蹈藝員跟Kelly狂跳,更請來一班型男Model晒腹肌陪Kelly狂歡,現場的人嘩嘩聲,但到Kelly性感現身時,一眾型男高呼OMG,歡呼及口哨聲不斷。圖:TUNGSTAR面對火辣型男,Kelly說最初也有少少尷尬:「佢地夾住我喺中間,我摸又唔係,掂又唔係,最初都有啲唔知點好,後來死就死喇,都要放開啲拍出來先好睇架,就有掂 ...


Kelly陳慧琳為演唱會主題曲《Let’s Celebrate》拍MV,除了舞蹈藝員跟Kelly狂跳,更請來一班型男Model晒腹肌陪Kelly狂歡,現場的人嘩嘩聲,但到Kelly性感現身時,一眾型男高呼OMG,歡呼及口哨聲不斷。

圖:TUNGSTAR

面對火辣型男,Kelly說最初也有少少尷尬:「佢地夾住我喺中間,我摸又唔係,掂又唔係,最初都有啲唔知點好,後來死就死喇,都要放開啲拍出來先好睇架,就有掂下,碰下,又有摸下少少咁囉。哈哈。大家熟咗就冇事,我地都係專業架嘛!」Kelly說不怕老公呷醋:「我都係拍MV,工作嘛,佢好了解。」

 

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR

自言七年無蒲過夜店的Kelly踏入MV拍攝現場時感到十分興奮,突然回憶起過去可以夜蒲的日子:「好多年冇去呢啲地方玩, 我記得有一年係萬聖節玩得最癲,扮鬼扮馬係蘭桂芳玩,玩完即刻上機飛去溫哥華做騷,因為時差飛到過去個邊都仲係31號,變咗又過多一次萬聖節,又再出去玩多次,連續瘋狂兩晚,嗰次真係好開心,尤其係萬聖節,我最鐘意啲鬼呀、古怪、恐怖刺激嘢 ,當然再出去玩過!老實講我成世人,我只係去過三次夜店玩,哈哈哈,我人生係咪好苦悶呢?所以連拍MV呢啲環境都會興奮囉!」

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR

Kelly說拍MV當日先知自己瘦咗咁多,諗住自己咁高,著S碼褲都OK,點知瘦到邊跳邊甩,一路拍跳舞嗰啲鏡頭,一路抽褲頭:「後來要補幾針釘窄條褲頭先搞得掂。」

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR

為下月在紅館舉行的演唱會特別炮製的《Let’s Celebrate》由阿Mark雷頌德作曲、小克填詞,Kelly謂阿Mark覺得二十周年慶祝一定要有一首開心熱鬧的快歌,早前Kelly將排舞片段上載FB不足三日有過百萬人睇過,令到她非常開心。

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR

Kelly亦有留意歌迷留言,見到大家滿意令她充滿力量:「其實今次演唱會同過去真的好不同,不單只這首狂跳架,今次有一半都會係快歌跳舞,我每晚連發夢也夢到自己喺到跳舞,排完舞又要跟老師操唱功,體能上需要很多力量最近愈來愈瘦,啲衫褲改完又改,我已經瘦到唔可以再減啦,要食返正常餐,先夠能量去做到跳舞動作同唱歌!」

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR
鍾意就快D Share啦!