掃呢頁CODE去手機

2015年11月30日 星期一

PSP出年3月正式告別 _-,

PSP喺上年停產之後,大家都預咗會有呢日,不過要真正面對時又有啲唔捨得。SCEJ宣布PSStore內所有PSP遊戲同下載都會全部落架,而UMDPassport亦會停止服務,象徵PSP完成歷史任務,光榮退役。記得手機game未興起之前,真係一街都係PSP,個個唔係屠龍就高達,圍埋就開局。當年去先先達行場,目睹個個唔看檔,圍埋喺門口打芒亨嘅奇景最為深刻,而後來輕量化嘅2000機更將PSP帶到另一高峰。 ...


PSP喺上年停產之後,大家都預咗會有呢日,不過要真正面對時又有啲唔捨得。SCEJ宣布PS Store內所有PSP遊戲同下載都會全部落架,而UMD Passport亦會停止服務,象徵PSP完成歷史任務,光榮退役。記得手機game未興起之前,真係一街都係PSP,個個唔係屠龍就高達,圍埋就開局。當年去先先達行場,目睹個個唔看檔,圍埋喺門口打芒亨嘅奇景最為深刻,而後來輕量化嘅2000機更將PSP帶到另一高峰。雖然此情不再,但我相信PSP會係各大機迷嘅重要回憶。



鍾意就快D Share啦!