掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

熊黛林認賢妻良母 讚男友可過世 _-,熊黛林,

去年8月,二人到銅鑼灣撐枱腳食韓燒斷正。
35歲高模熊黛林(Lynn)三年前同郭富城七年「富黛戀」因逼婚而分手。塞翁失馬,焉知非福,Dry了年多的Lynn釣到另一金龜、郭可盈胞弟郭可頌。去年八月有記者撞破二人撐枱腳食韓燒。當時男方與前妻搞緊離婚,為免冠上「小三」污名,Lynn今年初才甜絲絲公開戀情。去年8月,二人到銅鑼灣撐枱腳食韓燒斷正。昨日有報道指身家逾億的郭可頌今年八月與honey去加拿大蜜遊,趁睇流星雨浪漫求婚,恨嫁Lynn當然點頭 ...


35歲高模熊黛林(Lynn)三年前同郭富城七年「富黛戀」因逼婚而分手。塞翁失馬,焉知非福,Dry了年多的Lynn釣到另一金龜、郭可盈胞弟郭可頌。去年八月有記者撞破二人撐枱腳食韓燒。當時男方與前妻搞緊離婚,為免冠上「小三」污名,Lynn今年初才甜絲絲公開戀情。

去年8月,二人到銅鑼灣撐枱腳食韓燒斷正。

昨日有報道指身家逾億的郭可頌今年八月與honey去加拿大蜜遊,趁睇流星雨浪漫求婚,恨嫁Lynn當然點頭。準新人決定聖誕節飛日本沖繩四日秘婚,只邀請雙方至親約二十人到場觀禮,大婚後玩多兩日先返港。

資料圖片
資料圖片

在消息出街前Lynn曾接受《頭條日報》獨家專訪,據報當日她心情勁靚。談問到今年娛圈多喜事,記者問她有否獲男友求婚和結婚計劃時,她故作神秘說:「未知!慢慢有啲嘢(結婚)無得計劃,呢個人(郭可頌)鍾意你,就可以過一世。有時逼(婚)無好結果,唔逼反而有驚喜。(會秘婚?)唔使急!」

問到與男友相處之道,她甜笑說:「我雖然對佢(男友)職業唔了解,但會耐心聽佢傾訴。(婚後會即刻生仔?)想架!以前我來香港時,幫經理人Kim湊過女,湊小朋友好有經驗架!會係個賢妻良母。」

37歲的郭可頌係家中獨子,11年郭父(右)離世繼承大部份遺產,身家逾億。
37歲的郭可頌係家中獨子,11年郭父(右)離世繼承大部份遺產,身家逾億。

問到Lynn舊愛城城近日感慨表示五十歲仲未有對象,恨早日成家立室,Lynn亦大方說:「希望佢早日搵個啱嘅女人,呢個年紀唔細了。」有關聖誕秘婚一事,Lynn經理人Kim代為否認婚訊,仲話下月無收過邀約出席婚宴。Lynn貼身助手亦話從未聽過此事。不過空穴來風,大家等多一個月睇吓有無好消息

鍾意就快D Share啦!