掃呢頁CODE去手機

2015年11月26日 星期四

吳若希晒腿唔介意鹹濕留言 _-,吳若希,

圖:TUNGSTAR
吳若希(Jinny)早前在社交網站大騷美腿照片,叫粉絲想一句Caption惹來不少鹹濕留言,她坦言無所謂,又指留言幾好笑。圖:TUNGSTAR / 吳若希 IG  Jinny今午出席無綫新劇《實習天使》宣傳活動,提到日前在IG上載晒腿照叫粉絲發揮創意:「純post相,請大家想一句caption,字數不限,話題不限。」結果呢?惹來不少鹹濕留言。Jinny笑稱:「都幾好呀!又有嘢可以玩吓。(但有人講鹹 ...


吳若希(Jinny)早前在社交網站大騷美腿照片,叫粉絲想一句Caption惹來不少鹹濕留言,她坦言無所謂,又指留言幾好笑。

20151125_EN_吳若希_02
圖:TUNGSTAR / 吳若希 IG

  

Jinny今午出席無綫新劇《實習天使》宣傳活動,提到日前在IG上載晒腿照叫粉絲發揮創意:「純post相,請大家想一句caption,字數不限,話題不限。」結果呢?惹來不少鹹濕留言。Jinny笑稱:「都幾好呀!又有嘢可以玩吓。(但有人講鹹濕嘢。)冇乜所謂」

20151125_EN_吳若希_03
圖:TUNGSTAR

問到會否覺得玩大咗?Jinny話唔覺得,但已有好多同事同朋友睇,自己睇番啲留言都幾好笑。講到又唱劇集主題曲,佢話錄音時未係最好狀態,希望可以出碟前再錄一次。

20151125_EN_吳若希_05

圖:TUNGSTAR
圖:TUNGSTAR
鍾意就快D Share啦!