掃呢頁CODE去手機

2016年2月11日 星期四

一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事 _-,

一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事
一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事一對情侶在一起六年,原本都已經要結婚了,沒想到女友突然在婚期前喊煞車,並且做出這種無理的要求!(圖片僅為示意圖)又話要買樓,我屌你咩,我撚有錢呀,一齊係為左棟樓定係一齊生活呀無啦啦又講婚事,真係心知不妙,估唔到佢真係會咁講又要買鑽石介指,又要買樓,買得邊樣呀,不如你去做雞啦因為要買樓,唔買就要俾返五萬分手費俾佢最後我係戴左綠帽,真係估唔到,我仲同佢一齊左六年,佢呢六年 ...


一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事

一對情侶在一起六年,原本都已經要結婚了,沒想到女友突然在婚期前喊煞車,並且做出這種無理的要求!(圖片僅為示意圖)

又話要買樓,我屌你咩,我撚有錢呀,一齊係為左棟樓定係一齊生活呀

一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事

無啦啦又講婚事,真係心知不妙,估唔到佢真係會咁講

又要買鑽石介指,又要買樓,買得邊樣呀,不如你去做雞啦

一齊左六年,臨結婚先玩d咁既事

因為要買樓,唔買就要俾返五萬分手費俾佢

最後我係戴左綠帽,真係估唔到,我仲同佢一齊左六年,佢呢六年俾人係咁中出


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!