掃呢頁CODE去手機

2016年2月11日 星期四

年初四返工,我寫呢d俾老細睇 _-,

年初四返工,我寫呢d俾老細睇
我老闆呀,拖到而家先話話今年經濟差市道唔好,人工唔加,花紅又得雞水咁多,興到我爆炸老闆仲要話:我算好架啦,你睇出面,人地匯豐大公司凍薪又cut人,我呢度絕對唔cut人,大家一齊同步過冬!真係冬佢老X呀,我人工又唔高!公司賺得少都係因為請埋D皇親國戚返黎咋,D皇親國戚又唔做野,只識講是非,人工白攞!就快放新年假,我決定要送張揮春比老闆同D乞人憎同事呢一對,左邊送老闆,右邊梗係貼自己個位,潤下老闆:猴 ...


我老闆呀, 拖到而家先話話今年經濟差市道唔好, 人工唔加, 花紅又得雞水咁多, 興到我爆炸

老闆仲要話 : 我算好架啦, 你睇出面, 人地匯豐大公司凍薪又cut人, 我呢度絕對唔cut人, 大家一齊同步過冬!

真係冬佢老X呀, 我人工又唔高! 公司賺得少都係因為請埋D皇親國戚返黎咋, D皇親國戚又唔做野, 只識講是非, 人工白攞!

就快放新年假, 我決定要送張揮春比老闆同D乞人憎同事

呢一對, 左邊送老闆, 右邊梗係貼自己個位, 潤下老闆

:

猴年打工仔願望, 貼出黎老闆識唔識DO呢

年初四返工,我寫呢d俾老細睇

其實更加想寫呢句比佢, 不過係等過埋年睇定D個環境先

年初四返工,我寫呢d俾老細睇

你地會寫咩比你老闆呀??? 比我參考下都好遲下初四放完假返工, 一定要同老闆好好開年


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!