掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

【一直等舊愛回頭】李麗珍愛人突然再婚 醒覺被撇:原來唔要我! _-,李麗珍,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








年過50,依然經歷失戀的李麗珍。「再唔走番出嚟就係等死,唔想死,唔想令粉絲、家人、朋友失望,我一定要令佢地為我鼓掌。」53歲的李麗珍堅決不再糊塗,重新振作開始。亦因此有勇氣首度剖白,這兩年的失落重創。她以為長相廝守,最後潘源良離她而去。「因為都係最長嘅一段,我都感覺到佢係對我好好,而且有咁多歌詞喺身邊附和住,諗住呢個係好難分開。直到有一日真係分開,我就戇居居喺度等,以為佢會返轉頭,可以再喺番埋一齊,或者大家可以有啲咩嘢改變,但最後原來佢都係唔要我,都係好似我做錯嘢一樣,我係好失望。」

2016年的一天,他一句:「我要走!」,三度復合的十年關係,從此一刀斷。但當下的她,仍寄望有第四度復合。

「有㗎!因為曾經分開過兩次,今次係第三次,可能變成一個習慣咁樣,但我已經等咗兩年,而呢兩年情緒都極度低落。」

「好傻,之前每次講起都會爆喊,我都食咗兩年情緒藥,直至佢搵到幸福快樂,我開始無再食藥,覺得就算再食都無用。」放下他,原來是最好療效。

有緣冇份,總留下遺憾。

「每一次我都係俾人飛,你咪睇我好似好惡死,或者又同男朋友分手嘅新聞,其實好多時係對方提出,我都唔想,我都渴望有一段好長,好安定嘅感情生活。」

還相信真愛?「我都仲有個期望,仍然相信真愛。不過年紀愈嚟愈大,未必好似以前咁多人追求啩!不過仍然希望有人愛錫,所以我對將來仍然充滿希望。」


來源 source: http://lam777.com

鍾意就快D Share啦!