掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

【浴缸變魚缸】屋企人為咗食新鮮... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有巴打喺 LIHKG 討論區開 PO,表示母親本身鍾意食生猛游水嘅新鮮魚,所以成日將屋企浴缸當作魚缸養住啲魚。最癫嘅一次試過買9條魚放喺浴缸養,巴打大呻每次沖涼都極之唔方便… 估唔到呢個 PO 得到好多網民共嗚,有網民回應: 「魚都算好啦,我老豆鐘意食蟹!」、「蟹都算啦,我老母鍾意食蝦!」





家母病態地鍾意食魚

為左食到最生猛嘅海鮮

佢唔係選擇去大家樂打邊爐

而係將浴缸當魚缸

隨時想食 就即劏即煮

真係唔慌唔」新鮮」

但係屋企其他人想沖個涼都要大工程

起身諗住沖個涼先番工

見到個浴缸咁,真係屌出聲

P.S. 已經唔係第一次,計埋都養過幾十條,最高峰一次買左九條,真係頂唔L順,唯有擺上黎發泄下,勿相認


我老豆都係咁


魚都算好啦,我老豆鐘意食蟹


蟹都算啦,我老母鍾意食蝦


鴨都有


就黎有人養埋蛇,整蛇羹 :p


樓上,你搵我?


養魚小事啦。。。


人地養動物拎黎食

你養動物食自己 😮


放喺浴缸先唔會周圍走




利申: 唔係食,佢自己走入去


我屋企齊全啲



來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!