掃呢頁CODE去手機

2021年2月17日 星期三

【鬼滅】日本家長禁小孩睇《鬼滅》第二季 「點解釋佢知啫?」 #鬼滅 #鬼滅之刃

《鬼滅之刃》動畫大熱、電影大賣、人氣一時無兩,早前宣佈會推出第二季動畫「遊郭篇」亦可謂毫無意外。不過消息發佈之後,日本網上就有一群家長揚言會禁止小朋友 ...




《鬼滅之刃》動畫大熱、電影大賣、人氣一時無兩,早前宣佈會推出第二季動畫「遊郭篇」亦可謂毫無意外。不過消息發佈之後,日本網上就有一群家長揚言會禁止小朋友睇《鬼滅之刃》第二季,原因係「唔知點同小朋友解釋咩係『遊郭』!」

如果你識得日文,又或者老早已經睇過原作漫畫,你大概會知道所謂「遊郭」,其實就即係「花街、紅燈區」嘅意思,簡單黎講就係男人畀錢買女人嘅時間及肉體嘅地方,而遊郭篇中整體故事就發生於「吉原 (現實中存在嘅日本花街地區)」,亦出現「青樓」、「遊女」等相關設定。

而家長們就非常擔心小朋友睇完之後,走黎問佢哋「咩係遊郭、咩係青樓呀?」並表示唔知點同小朋友們解釋呢啲字眼,於是紛紛指責製作組點解要改個咁嘅名、質疑原作美化「遊郭」、甚至揚言禁止小朋友觀看——擺到明嘅斬腳指避沙蟲。

「畀小朋友睇嘅動畫竟然製作遊郭篇,父母係咪要解釋『係男人為咗性行為而買女人嘅地方』?」

圖片:截圖自 https://twitter.com/00kate22/status/1360934143622746112

不過亦有較為理性嘅日本網民認為,透過相對溫和而且有娛樂性嘅動畫認識「醜陋現實」,總比小朋友大個之後透過「其他渠道」了解更好。亦有人提出自己當年就係睇完《多啦A夢》見到靜香被人賣咗去做奴隸,先開始對歷史上嘅奴隸產生學習興趣,都算係降低咗學習門檻。

資料來源:sirabee

來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!