掃呢頁CODE去手機

2020年12月21日 星期一

網民遭港女同事評頭論足 反擊一句KO:你唔做設計師嘥晒

upload_article_image
網民遭港女同事評頭論足反擊一句KO:你唔做設計師嘥晒2020年12月21日18:14最後更新:18:16港女同事嘲:成個星期著同一對鞋係咪好窮?俗語有 ...




網民遭港女同事評頭論足 反擊一句KO:你唔做設計師嘥晒





港女同事嘲:成個星期著同一對鞋係咪好窮?

俗語有云「人靠衣裝,佛靠金裝」,衣著打扮不但會影響個人形象,亦會影響他人的觀感。不過有網民近日在社交網站投稿,指公司有同事每日對他人的衣著評頭品足,「著咩佢都會有意見」,引起其不滿。

設計圖片



該名網民在facebook專頁「辦公室日報」投稿,指自己公司有一名女同事,每日都評論其他同事的衣著打扮,「著碎花裙,話你復古;著淺色衫,話你肥;著黑色衫,問你係咪送殯;著間條衫,問你係咪漢堡神偷」。

設計圖片

初時樓主聽完後未有理會,但發現容忍只會令對方變本加厲。直至一次,該名同事指樓主連續一星期穿著同一款鞋,嘲笑其家境貧窮,樓主終於開聲反駁:「其實著開一對鞋,鍾意日日著有咩出奇呀?你咁留意人衣著嘅?你唔做時裝設計走嚟做會計真係嘥晒」。

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!