掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

因為包皮過長 女友出軌 _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










是咁的,我同距一齊左差唔多半年,對距一直好好,因為之前無拍過拖,所以經驗不足,再加上我細個無割包皮,有d長,搞嘢果陣可能令到距唔舒服,距就同我講:點解唔將包皮割左距。因為我驚痛,加上對自己好似無咩影響,所以一直無去理距。

最近我同屋企人去左歐洲旅行,十幾日無見女朋友,我專登將返黎既日子講遲幾日,其實係想俾個驚喜距。熱戀中情侶十幾日無見我已經隱藏唔到新中果份喜悅

8點落機我就即刻飛的去距屋企,想俾個驚喜距,去到門口我扮送外賣敲門,呢個時候有個男仔開門出現係我眼前,我即時呆左,見到女友坐係梳化度,我即刻好嬲衝入去,跟住女友面色好緊張同我解釋,話係距表弟黎屋企玩, 咁我又無抓姦在床,我可以講d咩!加上之前距都有提過距有個表弟,後尾個男仔走左。

我睇左陣電視,我都係好好奇,係咁胡思亂想,女朋友錫左我一啖 跟住去左沖涼。 距電話擺係台度,WhatsApp不停係咁響,因為本身我有距密碼,我就禁入去睇,睇到同距果個所謂表弟對話紀錄,瞬間咩都明白了,我就扮一切都無發生過,直接走左,距沖完涼問我去左邊,我話屋企有事返左去。

第二日我做左個決定,去左醫院割包皮,完成距心願,塊包皮我都問醫生拎左返屋企,夜晚我煮左份炒雞皮,將塊包皮放落去一齊炒。

我拎左去距屋企俾距,距一路食一路好開心,話好香,即晚我就同距分手,百因必有果,你嘅報應就係我。

Source:

香港匿名高登https://www.facebook.com/1596545743786381/posts/2430109027096711


相關新聞:



【絲打發惡】發現男朋友約 PTGF,有相有錄音


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!