掃呢頁CODE去手機

2020年2月1日 星期六

咸濕攝影師涉騙少女影免費寫真 ... _-,寫真,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










近日網絡發起聲討咸濕攝影師 Max Cheung 控訴其惡行,有受害人稱被非禮及被拍下走光相!《東張西望》攝製隊隨女事主前往影樓理論,與 Max 當面對質 ……

《東張西望》昨晚報導,Max 做了攝影師10多年,2015年開始跟拍檔合夥在九龍區工廠大廈開影樓做生意,但拍檔指他公器私用,每星期有三至四天會請女仔上來私影,藉免費影寫直做賣點或出錢請model,吸引年輕女子上門。之後在影樓游說她們影大尺度的性感照片,以至裸照,再乘機非禮、偷拍對方換衫。節目透露,Max 已非第一次被指非禮,多年前曾被模特兒警告過,甚至報警及岀過律師信。

Max Cheung:

Max 更被指曾性騷擾女客人,問她們:「生完下面會唔會鬆咗?」

受害人阿Yan則表示 Max 游說過她影裸照:「佢會講『影婚紗相影到悶,一係試下影裸照啦,特別啲,我絕對唔會send相出去!』」

另一位受害者Amy稱:「佢會叫我件衫再拉低啲,下面個件拉高少少。之後拎啲少布嘅衫岀嚟,同我講『著呢件會效果好好,你咁後生,而家唔影幾時影?』」其後Amy更表示在不知情下被偷影走光相,讓她每日感到徬徨無助,擔心有一天自己的照片會流出街外。

Max 一直不願為事件公開道歉,更火上加油說自己有上傳照片的自由。受害者Amy只好聯同《東張西望》攝製隊到影樓與他當面對質。

面對質問,他在鏡頭前仍不諱言:「係呀,我係無賴呀,你咪報警囉,其實我自己都唔好受架。」

此番回應讓Amy怒火中燒,到底事件發展如何? 一切真相有待今晚的《東張西望》再揭曉。

Max 的攝影作品:

《東張西望》影片: (上集)


下集:



少婦影親子相變影裸照 阮嘉敏聽到眼都凸埋出嚟 (完整影片)


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!