掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

【潮文】2000呎住宅澳洲人抱... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








2000呎,澳洲人抱怨花園太細;日本人表示房間太大,經濟轉差很容易虧本。

1500呎,美國人不敢跟朋友說自己房子的真實大小;日本人表示房間還是太大,這個尺寸日後很難轉售。

900呎,新加坡人要求提高住屋尺寸下限;日本人表示這種房子很難打掃。

600呎,英國人立法禁止出租比這更小的房子;日本人表示是理想中的生活。

300呎,澳門人抱怨房子比公營房屋還小,迫使政府派錢;日本人表示反正一個人住不需要那麼大。

200呎,中國人開始在網上謾罵習主席;日本人表示不要緊,給家裹的狗剛剛好。

128呎,歴史上最小的房子,剛好和古時皇帝的床差不多大;日本人終於說:『老天,房子好細!』

香港人:『唔洗300萬就入到市啦,大家衝啊!』






網民回應:

『笑中有淚』

『呢個好笑! 不過唔知點解笑完之後我流左滴眼淚』

『樓主講事實出黎….最基本既野變成炒賣功具,咁多人住籠屋。如果發生係其他國家, 一家一早暴動。香港人真係好恰』

『住緊澳洲, 細過2000呎, 我都唔住』

『笑唔出,喊到仆街』

『外國都要睇邊區, 大城市都係住得細』

『跪咗係度喊』

『唉屌! 最近先買咗間350實呎既豆潤單位』

『香港人真係好撚低賤,我老母仲話300尺左右唔細嫁啦, 呢度香港呀大佬』

『笑下笑下就咸咗』

Source:

https://lihkg.com/thread/1039368


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!