掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

陪朋友去船P, 真心見識到咩係娘娘同兵, 我估佢地個西應該好臭! _-,

個fd叫我陪佢去船P,佢話會有好多仔仔wor,好啦,諗住佢平時對我幾好,又叫左我好耐,雖然自問真係個勁宅又唔中意social嘅人,但我最後都join左,不過去完一次真係唔會有下次...自問冇身材+保守+冇脫underarm&bikini位既毛毛,所以著左件背心同沙灘褲,點知居然有幾條女(唔識嘅)問我做咩咁掃慶著成咁,叫我著bikini,我都未開口,另外一條女就話:『唉人地身材唔好就唔好逼人著啦,走 ...


個fd叫我陪佢去船P, 佢話會有好多仔仔wor,

好啦, 諗住佢平時對我幾好, 又叫左我好耐,

雖然自問真係個勁宅又唔中意social嘅人, 但我最後都join左,

不過去完一次真係唔會有下次...

自問冇身材+保守+冇脫underarm&bikini位既毛毛, 所以著左件背心同沙灘褲,

點知居然有幾條女(唔識嘅)問我做咩咁掃慶著成咁, 叫我著bikini,

我都未開口, 另外一條女就話:

『唉人地身材唔好就唔好逼人著啦, 走啦我地唔好阻住人自閉同尋思, 去搵班仔玩啦』

之後全程就見住班仔係咁跟住果幾條女, 果幾條女叫佢地做乜就做乜,

有時玩game輸左, 嗲兩句班仔就high曬咁,

影相果陣班仔主動又攬腰又胸貼胸咁, 果幾條女又扮曬欲拒還迎咁,

心諗扮乜吖...

我fd開頭都有同佢地玩, 後尾唔知發覺唔夾定點, 最後變左我地2個係度吹水lol

不過下次咁嘅gathering真係咪搞我, 根本大家都唔同圈子完全唔夾

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

自白揭露【有錢人船P】中伏的8小時,有錢人勿入

自白揭露【有錢人船P】中伏的8小時,有錢人勿入

是咁的,上一排咪有個有錢人船P既,我………我去左。

係呀!笑勁我係我傻的嗎,係我蠢,係我想識d「想識俾得起$1000去船河的人」既女。

個過程………唉……

屈左響個心度好耐,D冤屈谷埋谷埋,

我真係驚會跳樓……好想講出黎發洩下…過程如下:

老實講,我真係冇諗過自己會上到船玩

唔係冇錢,係因為從來冇諗過用$1000去遊船河

$1000話多唔多話少唔少,可以食餐好、可以買3隻Xbox Game、可以上深圳玩2次

唔知係咪鬼掩眼,我竟然神推鬼撞,真係PM左o個個搞手,話想上船玩

佢叫我先過數,仲要即日,話名額好快冇,要幫我留位咁話,

哦!好丫!咪過住一半數俾佢先囉!你知唔係話多錢,不過我唔係好信佢。

佢收到錢之後即係覆我,問我係咪有錢人,

我心諗,我都俾得起$1000啦,仲唔係有錢人?

於是,我答佢「係,我係有錢人」,然後佢話歡迎,

仲立即同我講,上面有好多有錢人,都係佢D老友,三架船一齊出海,

是次活動係其中一架船既船主女朋友生日,佢係富二代,所以陣容會好鼎盛。

喂!其實我唔係好想知個Background,淨係想睇下上面係咪淨係得Model同鬼妹,

我同佢講:喂!如果我響上面見到普通女仔,就擰甩你個頭。

佢話普唔普通好主觀,佢覺得肥姐某程度上都OK正,

哇!Hi 你!即係取巧姐!

船P響星期日,我星期一期待到星期七,仲響星期六專登行SOGO,

買左條好型棍既黑色紅邊三角泳褲,響試身室對住塊鏡左睇右睇,

諗緊扯住旗出場有氣勢D,定塞支棍入去霸氣D,

唔,買左番去先算啦,好開心咁俾錢,然後番屋企繼續試泳褲。

星期六晚,興奮到訓唔著,船P呢個字,潛台詞係比堅尼、甩Bra、走奶、露 點、露毛,

今次唔再係Facebook o個D豬扒著比堅尼、甩Bra、走奶、露 點、露毛,

係Model、鬼妹、女明星、竹星妹著比堅尼、甩Bra、走奶、露 點、露毛,實在太期待!

雖然單拖去有D怯,為左寫篇甜故報告俾各位高登巴打睇,

去馬,就去馬

點知,我先知原來上左賊船。

(帶定頭盔,本故事純屬一場誤會,如有對號入座,實屬你身有屎)


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!