掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

[恐怖經歷分享]係香港真係要小心班南亞仔. .. 佢地好似想老強我! _-,

話說我星期六去坑口果頭同一堆朋友聚會,得我一個人住大埔,已經有預時間走,但中間轉車等車時間令到我無法趕東鐵尾班車,一般都係旺角轉小巴,但checkCitymapper發現觀塘/鑽石山都有小巴,就打算試試。。。我跟map去左鑽石山B出口等小巴,個巴士站對住地鐵站,12點左右人影都無隻,周圍又圍曬板,我真係等到好驚,偶爾都有一兩個人等其他巴士,叫做有人陪下,但到最後又得反我一個,我等下等下竟然等左一個 ...


話說我星期六去坑口果頭同一堆朋友聚會,得我一個人住大埔,已經有預時間走,但中間轉車等車時間令到我無法趕東鐵尾班車,一般都係旺角轉小巴,但check Citymapper發現觀塘/鑽石山都有小巴,就打算試試。。。

我跟map去左鑽石山B出口等小巴,個巴士站對住地鐵站,12點左右人影都無隻,周圍又圍曬板,我真係等到好驚,偶爾都有一兩個人等其他巴士,叫做有人陪下,但到最後又得反我一個,我等下等下竟然等左一個鐘,決定要book uber

Uber司機本身唔想黎佢話果個位佢唔可以上下客,但我話唔熟路,一個人好驚,"矮"佢佢就話「好喇 過緊黎幾分鐘到」

我心算定少少,就正正司機到之前,忽然有架大貨車停我面前,我眼一望係三個南亞裔男人一齊望實我,我估計我當時表情係...,然後我下意識立即飛奔跑入去港鐵站,當時正關緊"習"門既職完係俾我嚇到彈起左,我反應果一下個南亞人正要開門,講真我唔知到底係佢地係只係做野?定係真係有企圖想搶野什至挾我走。。。

佢地見我入左站口有職員係到就開車走左

真係好驚,好彩我就算唔睇報紙電視都睇開蘋果動,知道治安麻麻,我慶幸我有危機意識,無論估錯定真都好,等到有事發生先走就太遲。。。

我事後到依家都仲好驚,有打去報案室但唔受理,madam話係因為無實質罪案發生,而且特別係怕涉及種族歧視,要有實質證據先可以立案,但講真我覺得人係有第六感有危機意識,我真係覺得我無逃跑錯,真係等到佢地「出手」我已經無得自救,我唔識形容但真係好可疑好恐怖,但madam又點出另一點,如果車上係本地人我可能未必會跑。。。我唔知。。。媽呀我好亂。。。

但女士要有警覺性!我之前屋企人成日叫我小心唔好出夜街我都唔理,依家我信,夜晚最好有人陪,一係就唔好省果少少錢搭的士,真係一個人都避免玩電話同聽歌先可以一眼關七!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!