掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

31歲,單身左3年!「好想拍拖,成日都好痕好想搞...」 _-,

31歲,單身左3年!「好想拍拖,成日都好痕好想搞...」
剛三十一歲,單身咗就快三年,而依段時間一直都係零追求者。自己同性朋友多,異性緣比較差,的確冇咩男性朋友。之前冇特別好恨拍拖,覺得俾段時間自己獨處都係好事,會同自己講,信個天啦唔好心急,你準備好天自然會安排最好最適合嘅人俾你。但最近我嘅信心開始動搖,或多或少因為身邊朋友陸續結婚生仔,而自己三年來一個追求者都冇,樣貌係正常嘅,社交圈子都係正常嘅,屋企老人家亦開始擔心,點解我唔拍拖,我就只可以每次答佢睇 ...


剛三十一歲,單身咗就快三年,而依段時間一直都係零追求者。自己同性朋友多,異性緣比較差,的確冇咩男性朋友。之前冇特別好恨拍拖,覺得俾段時間自己獨處都係好事,會同自己講,信個天啦唔好心急,你準備好天自然會安排最好最適合嘅人俾你。

但最近我嘅信心開始動搖,或多或少因為身邊朋友陸續結婚生仔,而自己三年來一個追求者都冇,樣貌係正常嘅,社交圈子都係正常嘅,屋企老人家亦開始擔心,點解我唔拍拖,我就只可以每次答佢睇緣份啦。朋友總係話冇可能冇人追,但事實上真係一個都冇,有時講到自己都唔耐煩。

試過同有老公有男朋友嘅姊妹一齊去朋友嘅生日派對,佢地都好吸引到陌生人嘅目光,會想認識佢地,而我,就完全係一個路人甲…冇人會話對我有興趣,其實暗地裏都會唔開心,覺得係咪自己好有問題。亦有朋友話一係試下speed dating,但我總覺得依樣野好目的性好唔純粹咁樣,所以都有啲抗拒。

近依幾個月我意識到自己其實都想拍拖,自己又真係唔細喇,都會覺得寂寞,會想有個人喺自己身邊分享開心唔開心,但唔通真係要去到行speed dating依一步?

相片來源:TVB

我們口中常說的中女,究竟幾歲才算是中女?有人認為是30歲,有人覺得踏入27歲,已再不是少女了,即係算是中女?

中女沒國際標準,但有些言行習慣卻有如同一個「倒模」。TOPick綜合觀察所得,以下10大特徵或多或少也「走唔甩」:

1. 出門購物求方便,不再用小手袋,改揹實用、大容量的購物袋

「少女」時期特別貪靚,喜歡拿個輕巧又可愛的包包去街。

現在為貪方便,改用「奶粉袋」般大的包包,買了什麼東西都可以「塞塞塞進去」,還可以袋著「中女必備三寶」:外套、雨傘、水樽。

2. 卡拉OK新歌排行榜,一首都不會唱

興致勃勃去唱K,以前見到新歌排行榜一定會搶先點唱,現在的新歌排行榜,莫講話歌名,分分鐘連個歌手都未知是誰。

吳若希?原來她有新歌的?點解嘅?點解嘅?

3. 不再蒲夜店,以前愛聽音樂,現在覺得好嘈吵

年少輕狂,以前晚晚上映喜愛夜蒲,腳踏高跟縱橫舞池。現在?放工第一時間返家做宅女,靜靜地無人嘈到自己就最好。

4. 晚上躺在梳化看電視劇,30分鐘就睡著

夜晚攤在梳化邊「hea」邊煲劇,總會不自覺地睡著。無計,人快到「三張嘢」,精力有限。中年發腹,就由這裡開始。

5. 和朋友出去玩,總是在計算回家時間

同朋友出去食飯、飲杯,10點鐘望一次錶,10點9又望一次,到11點已經忍不住大叫:散水啦不如!

因為中女知道,返到家12點,沖完涼已1點,收拾過後2點鐘先訓得,睡眠不足6小時,第2天又要與黑眼圈、水腫做朋友,so sad。


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!