掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

男仔入黎!我有D野唔係好明..係咪所有男仔都係咁嫁?!? _-,

男朋友拍左拖3個月

咁岩有一日大家都岩岩放假 佢提議話去佢屋企打

大家應該知其實做乜

上左佢屋企玩左3 4個鐘 佢都未有行動

我專登幾次話好攰想訓教 又誒埋佢到 請佢食波餅

點知佢咩反應都冇

我嬲嬲地問佢

:「你仲繼續打機? 」

:「你想出街? 」

:「你唔係想乜乜乜 」

男朋友拍左拖3個月咁岩有一日大家都岩岩放假佢提議話去佢屋企打大家應該知其實做乜上左佢屋企玩左34個鐘佢都未有行動我專登幾次話好攰想訓教又誒埋佢到請佢食波餅點知佢咩反應都冇我嬲嬲地問佢:「你仲繼續打機?」:「你想出街?」:「你唔係想乜乜乜」:「我結左婚先會發生性行為」果刻我呆左佢本身做開gym大隻又黑黑實實係我鐘意果隻類型佢有時又會講咸濕笑話引我笑我諗住佢好有需要點知完全唔係我咁諗最大問題係我份人少 ...


:「我結左婚先會發生性行為 」

果刻我呆左

佢本身做開gym 大隻又黑黑實實 係我鐘意果隻類型

佢有時又會講咸濕笑話引我笑 我諗住佢好有需要

點知完全唔係我咁諗

最大問題係我份人少少大食 ex都係大隻黑實類型 性對我黎講係不能缺少

問題係佢依加完全滿足唔到我

我果時同佢講

:「你確定唔想 你係咪呃我 」

:「我冇呃你 我只會結左婚先做 」

:「咁我點? 」

:「我冇諗過你依刻都有需要 但我可以用手既 」

之後佢幫我打左次飛機 到我準備幫佢打時 佢黑黑地面話唔使

我真係唔明佢

係咪所有男仔都咁怪

我接受唔到冇性既生活 我應該點做好


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!