掃呢頁CODE去手機

2016年3月19日 星期六

認真呀! 台妹的確好過港好好好好好Q多倍!!! _-,

:-(
我自己就係一個肥矮毒Seven窮既毒向左走向右走黎我都知道以我咁Seven係香港一定無market所以諗住去台灣一轉壯壯膽溝女點解我咁有自信香港溝唔到而台灣得?咁係因為人去到外地個膽就會大好多因為就算Seven左都無人認得你所以我夠膽放心去溝但係香港我絕對唔敢話說舊年12月我就去左台灣玩咁第一日就無聊去下夜市咁第二晚就落左club好似叫xclub因為我同fd即日去所以book唔到木台跟住就成班Se ...


我自己就係一個肥矮毒Seven窮既毒向左走向右走黎

我都知道以我咁Seven係香港一定無market

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

所以諗住去台灣一轉壯壯膽溝女

點解我咁有自信香港溝唔到而台灣得?

咁係因為人去到外地個膽就會大好多

因為就算Seven左都無人認得你

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

所以我夠膽放心去溝 但係香港我絕對唔敢

:~(

話說舊年12月我就去左台灣玩

咁第一日就無聊去下夜市咁

第二晚就落左club 好似叫x club

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

因為我同fd即日去 所以book唔到木台

xx(

跟住就成班Seven碌企bar台

:~(

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

重點黎 係香港你唔靚仔無木台無開酒

D女一定無視你 但係台灣

竟然有幾班台妹無木台都主動過黎撩你

個一下真係好感動 毒向左走向右走都有女圍

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

同其中個台妹傾左好耐 個台妹攬埋黎

個下真係紅都面曬 我都無理 攬番佢

身材都幾好

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

反正係台灣又無人認得我

到最後天光 我地交換line後就走人

佢比左fb我 我無比佢 我番到酒店一search

嘩 我Hi 有落妝相 點解同係club差咁遠

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

跟手我就無再應佢line 唔係因為佢無化妝唔靚

而係我唔想沉船

:-(

結論係 人地台妹大波性格又好 又唔會拜金

你班ipad呢 無話叫你扮嗲咁嘔心

起碼唔好當自己公主咁要人將全副心機放你到呀

fuck

台妹的確好過港女好多好多。。。。。。。

不過今次都幾同意你講既野

台妹好似真係唔care你有無錢

即使樣佢地都好似唔太介意

係街到見到好多靚女拖住毒向左走向右走

我點解無咁既機會


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!