掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

【校園問題】「火雞姐」丁可欣自認問題學生 唔怕老師 _-,丁可欣,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








丁可欣(火雞姐)為ViuTV節目晚吹《女學生.吹水班》擔任嘉賓,分享讀書時期所發生嘅事。喺節目上,佢自認係問題學生,又曳又貪玩。除咗唔肯遵守校規紥頭髮同交功課,仲會喺上堂時偷食,仲直言唔怕老師:「唔知有咩好驚」。佢亦憶起有次喺堂上瞓覺時,因為不停畀老師叫醒,於是發脾氣推晒啲書落地,仲同老師對鬧,但由於嗰位老師平時好錫自己,所以令佢事後非常後悔。另外,佢亦表示由於成日上堂玩電話被沒收,因此自備咗一部假電話模型作被沒收之用。

其實,火雞姐早前都曾被網民大爆佢嘅「校園往事」。當時網民力數佢中學時期嘅罪狀,如偷手提電話、借錢不還、欺凌同學等,令火雞姐形象大跌。火雞姐隨後亦有回應網民嘅指控,坦承惡行,並喺社交網站上向受害人道歉。「我希望承認錯誤,勇於面對自己的過去,向所有初中時曾被我傷害的人說對不起。我會努力學習成為更好的人,也希望曾受害的同學可聯絡我,讓我可以和你們溝通和道歉或商討如何賠償。對不起。」

(丁可欣IG)

雖然火雞姐拍埋片向受害人公開道歉,仲表示願意作出賠償,不過大部分網民都似乎唔多接受,繼續鬧爆火雞姐,更有受害人揚言永遠唔會原諒佢。事隔一個多月,火雞姐亮相節目,再分享校園往事,一班網民又點睇呢?

 


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!