掃呢頁CODE去手機

2019年3月28日 星期四

【高登網民神改圖】張智霖、薛家... _-,張智霖,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








張智霖與薛家燕為換證計劃的形象大使,最近出了一張宣傳圖,結果被以擅長改圖的高登會員「徐三好」睇中,召集一眾巴打之力惡搞出一系列「洩家燕痴LAM叫換証潛力圖」。





原圖:

改圖:

教車師父張圖有典故:

我同我老婆無做愛好耐,事關我都唔得好多年,前晚瞓嗰陣,聞到床墊面有啲做愛分泌物嘅味道,仲隱若聞到些小漂白水味,應該係其他男人嘅精液,我問我老婆聞唔聞到,佢仲以為我自己係張床打飛機 ……

經過推敲之後,應該係我16歲嘅阿女帶男仔返屋企做愛,佢結識左男朋友我地兩老已經知,只係唔知進展會咁快,好擔心佢做愛果陣有無用套,有無比人搞大……

琴晚我入阿女房,見到佢掠左套好性感既紅色內衣係窗口飄下飄下,思疑係同男朋友做愛果陣著,我拎左盒Dulux出嚟,同佢講:「你都大個啦,做女仔要保護自己,識唔識用?」

佢一腳伸我出房門,仲報串比佢老母知,話老豆好鬼變態…… 唉,事後諗返都幾怪自己蠢,呢啲野女人同女人講應該方便D……

Source:

https://forum.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=7035461



變身 Gif 圖:



高登會員「徐三好」上次都玩過「波叔潛力圖」,未睇過嘅可以去睇下:

【爆笑】陳茂波財政預算案潛力圖

Source:

https://forum.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=7035104




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!