掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

【睇下有冇你】有IG專收集小市... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有網民在 Instagram 上發現一個成立了最少兩年、名為「mtrsleeper」嘅帳號,專門分享一啲小市民喺港鐵車廂內瞓覺嘅相。從 IG 相簿所見,原來不少人都喜歡捱住玻璃靠邊位瞓,有部份人更施展「絕技」,即使原地站立都瞓得著,十分厲害。





相簿內有啲係外國人,亦有大陸旅客,遊客睡姿一般都較為「豪邁奔放」,甚至有些人會霸佔整排座位,無視其他乘客需要,非常自私。

* 本文所展示之相片經過剪裁,不影響別人的已cut樣,原相多數可見容貌


雖然有啲相係幾有趣,但普遍網民不認同將人哋瞓覺嘅相放上網,而且好驚有一日見到自己,網民回應:

「下次唔敢搭車訓覺了」

「好驚見到自己, 訓個覺都俾人影, 你話阻住人就話姐」

「所以話出街一定要帶口罩」

「屌那星~ 香港人抖陣瞓個覺都俾人post上網」

「咩癖好嚟, 好撚痴線」

「我訓覺都係係巴士, 地鐵唔夠膽」

「訓個覺都比人po上網 :(」

「仆街見到自己」

「痴撚線唔敢碌, 驚見到自己」

「最痴線係啲人投稿, 姐係唔係得佢一個咁嘅痴線佬」

「真係, 勁多人投稿 🙁 」

「好慘, 返完工諗住搭車鬆一鬆, 訓個覺都比人影」

「大佬俾條生路黎行下啦, 日日唔夠訓係搭車時間補眠下姐」

「平時已經壓力大, 空間又逼, 時間又少, 連想休息下都要面對呢d壓力, 唉~ 香港人遲早個個變晒痴線」

「點解靚女係mtr唔訓覺」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!