掃呢頁CODE去手機

2019年2月26日 星期二

【3屍命案】FB遺言「很累很累... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








西營盤3屍命案,42歲姓羅男戶主、40歲姓陳妻子及7歲兒子喪命。原來男死者連日來已經在 facebook 透露陷困境,感到「很累很累」,周五 (22/2) 零晨曾留言:





「這幾天我和我太太收到好多朋友的WhatsApp問我地發生咩事,唔好意思我有好多朋友的WhatsApp都冇回覆到因為我真係唔知點樣回覆你哋,希望冇被我回覆的朋友唔好介意。

我明白正面思維好重要,但一個連明天都未必應付到嘅人你叫佢點樣正面思維諗一星期一個月一年之後嘅事。

好多謝一直叫我們兩公婆努力加油唔好放棄嘅朋友,如果我們真係過到呢一關的話,我們會逐一搵你地出嚟食飯,尤其一啲好耐都冇見但係仍然WhatsApp我地嘅朋友仔。」

男事主報稱文員,但實際上是一間傳銷公司之代理商。他和太太均對股神巴菲特與及中國首富馬雲似乎特別崇拜,兩人不時在 facebook 引用兩人的金句及分享他們的報導。

到上周四 (21/2),男事主以巴菲特的相片做背景,並引用對方的名句:「如果你沒有找到一個 當你睡覺時還能掙錢的方法 你將一直工作到死」看似急於找到掙錢的方法。



另外,他早在 19/2 已曾先後兩次留言,指夫婦倆的困窘被部份人當作「馬騮戲」而感到難過,並覺得很累很累。

「我知道有啲人將我兩公婆現在嘅遭遇當成馬溜戲睇,冇幫手唔緊要因為我明白每人都有難處;有啲人會將我WhatsApp cap圖俾其他人睇, 呢個我真係唔明白點解要咁做。

馬溜劇依家要落幕啦,只係估唔到咁快。」



「很累很累,可以點….. 係咪到址為止



至於女死者是中原地產經紀,在港島西半山的分行工作,負責的屋苑範圍不乏豪宅區,包括貝沙灣及雍景臺等,一月十日才帶過客戶睇多個超級豪宅,深水灣徑8號、壽山村道9號、白加道28號及賓吉通3-5號。




女死者曾留言:

上年今日各有各精彩,冇得同你一齊過新年

今年好開心可以同老公、皓皓一齊過啦👍👍👍

始終都係你最好♥️♥️

有些人覺得他/她 响我心目中很重要🤮🤮

除了我的家人及好朋友之外,其他的人,事,物已經對我唔再重要啦😎😎,已是過客!

💡好感恩曾經對我吾好或誤會而轉身離開我既人,讓我學會珍惜及看得清楚 ,謝謝你們💡

2018年快d過啦,2019年希望我們一家及各位朋友事事順利 ,家庭圓滿,心想事成,身體健康!


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!