掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

【踢爆】騙徒大起底 陳x玲 & Yxxi Wxxg黑店100k追蹤都可以系假!買鞋遇買到差d妻離子散… _-,

xx(
黑店有八間,下面會有各間名稱及連結。陳x玲以及YxxiWxxg名下既實體店鋪有無逃稅未經證實衰乜?(根據資料者提供部分內容未經證實各位請小心求證切勿盡信網上留言)-比人屌乜都用大肚黎做藉口黑心到未出世已經借個仔過橋做人老母想報落個仔度-無貨唔退錢無貨唔主動同客講對唔住大佬我知系ig買野系原罪不過貪方便所以先利申:我抵死唔好再binc純粹開post分享+發泄[email protected ...


黑店有八間,下面會有各間名稱及連結。

陳x玲以及Yxxi Wxxg名下既實體店鋪有無逃稅未經證實

衰乜?

(根據資料者提供 部分內容未經證實 各位請小心求證 切勿盡信網上留言)

- 比人屌乜都用大肚黎做藉口 黑心到未出世已經借個仔過橋 做人老母想報落個仔度

- 無貨唔退錢 無貨唔主動同客講

對唔住大佬 我知系ig買野系原罪 不過貪方便

所以先利申: 我抵死 唔好再binc

純粹開post分享+發泄

[email protected]都有成14.9k follower

但少年我太年輕了 就算有100k都唔代表唔系黑店

Instagram黑店

事緣小弟諗住買對鞋比女朋友 系間黑店睇岩左一對鞋

(各位潮流教主唔好Hi我無taste )

問好有女朋友size就拿拿臨入左數 想系xmas送比佢

入完數之後佢話無size 咁我心諗是旦啦反正本來都有其他聖誕禮物送比女朋友

唔系我依家應該已經死L左

眼利既巴打可能已經發現 個電話number都唔同既

9852系店主 9341系員工

原因系我買野個時佢ig bio系呢位員工既電話

但其實無咩奇怪(好似系)

因為9852呢位店主有好L多間igshop

(我就凈系搵到2間[email protected]_ @palm.spring2012)

忙個期系igshop bio打員工電話都好合理

但傻的嗎既系佢地溝通上有好L大既bug

店主表示第一次聽到要退錢呢件事

退L左2個月 中間打左好多次電話比佢都專登唔聽

態度已經好L差 不過都未扯火住

真系扯哂...火既系呢件事

我朋友(唔系我)知道左就扮想買野

丫Hi 你個咀又即刻覆

我打比你咁多次就唔L理我 系咪毒L=無人理

其實我朋友都幾L好笑

然後我朋友突然比人錄音反Hi

錄音如下:

http://vocaroo.com/i/s0i14p5JXJqI

咁你一直催我都無用架

咁我唔催你可以催邊個jer

http://vocaroo.com/i/s0Tu5vFGel81

叫你個fd自己搵我 你地搞到我好亂 我地check到一半架啦

你應機我洗L咁咩 個腦check左一半未

同步上映其他黑店 全部都十幾廿k follower

真系一個好龐大既黑店集團

雖然全能既高登巴打(除左我)系唔會中呢d伏 不過都系提下大家

Hi Auntie呀 唔系我買定多份聖誕禮物我真系比你玩到無左個女朋友

店主你兩個月前唔知大左肚未 但大肚婆唔系大L哂 家陣唔系我搞到你大肚架

大肚都要做生意均真

垃圾態度垃圾igshop 執Seven左佢啦Hi 你個仔

店主

yakiwong成日幫佢宣傳 不過宣傳還宣傳 咪L貼樣丫好無

Seven唔Seven就見仁見智啦下


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!