掃呢頁CODE去手機

2019年3月30日 星期六

【35F】明日花引退AV界出影集《neo nude...》 生活+趣聞

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








日本AV界天后明日花綺羅忽然宣佈從良,現在已唔再剝光豬,轉型穿衣以時尚名人自居,最近連香港歌手泳兒的派台新歌亦叫《明日花》,退出AV界後人氣不跌反升。

明日花早前趁30歲生日出影集《neo nude…》教扮靚,更動用私伙配合拍攝,書中最貴的名牌靚裙就達400萬日圓(28萬港元),由於出版後反應不俗,近日她親自宣佈新書加印喜訊,下月20日將到澀谷HMV開見面會報答Fans。

明日花的Twitter帳戶已累積104萬人追隨,而她的個人品牌Whip Bunny同樣深受歡迎,明日花靠人工靚樣做生招牌,見其官網已有大量貨品賣斷市,近日又親自擔任Model拍全新廣告,標榜性感晒小蠻腰,一雙長腿更加是冇得輸。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!