掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

我有一個好錫我,而且有前途既男朋友,但係…… _-,

我好愛我男朋友,我地就兩年,但係因為一樣野我地都已經嘈過幾次交.佢咩都好,但真係非常孤寒!!本來我媽本身都好鐘意佢,睇得出佢好愛我,但後黎我同媽咪講佢唔買野比我後,媽咪即刻唔係咁鐘意,話拍拖已經咁,咁第時結左婚豆都冇得你食我地拍左兩年拖,基本上咩貴禮物都冇買過d比我,我之前話想買個3,4百蚊眼鏡,佢話唔買,我副眼鏡帶左六七年=_=其實一直好想佢送個幾百蚊唔過千高貴d既袋比我,佢只會話貴,然後轉話題 ...


我好愛我男朋友, 我地就兩年, 但係因為一樣野我地都已經嘈過幾次交.

佢咩都好,但真係非常孤寒!!

本來我媽本身都好鐘意佢,睇得出佢好愛我,但後黎我同媽咪講佢唔買野比我後,媽咪即刻唔係咁鐘意,話拍拖已經咁,咁第時結左婚豆都冇得你食

我地拍左兩年拖,基本上咩貴禮物都冇買過d比我,我之前話想買個3,4百蚊眼鏡, 佢話唔買,我副眼鏡帶左六七年=_= 其實一直好想佢送個幾百蚊唔過千高貴d既袋比我, 佢只會話貴,然後轉話題

佢自己媽都驚佢會刻薄我=___=

其實講到最傷心係我地慶祝一年,我一直明示想要情侶介指, 佢就想左對值八百蚊左右既情侶介指, 但佢比錢個刻好係割左佢忽肉咁既樣.......有時我真係會好氣餒咪我係咪咁唔值得佢使錢係我身上?? TT

我睇到佢真係唔用錢, 佢公司係供食既,所以佢唔使ot都會食埋飯先走,衫著黎著去個幾件,去旅行又話曬錢,不過佢間唔中請我食飯,同買件幾廿蚊野比我就已經覺得係對我好好

佢話佢儲錢既原因係想第時搞自已生意同投資

我覺得儲錢係好岩,我自已都儲一半以上人工,但佢係想將絕大部錢都儲起,咁我就覺得只係儲都但唔用,咁人生有咩樂趣?

最後重申一次,佢冇缺點咁滯,係非常姑寒

我有時都諗有邊個會冇缺點,但係如果結左婚真係咩都要用錢,咁到時日日嘈??所以我真係唔知應該點做

補充: 搵16500一個月,佢做左野將近半年,之前係半供讀碩士

之前睇過有網友打既一句句子我非常認同深刻,佢話:一個搵一百蚊但只肯用十蚊係你身上,同一個搵十蚊但會肯用七,八蚊係你身上既男友,個位網友話佢絕對揀後者。我唔介意我男朋友搵多定少,但我介意係佢唔肯用錢係我看身上


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!