掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

【有個女仔錫左我一啖 ,但我有個拍左拖5年既女朋友】 _-,

係一班人出黎食飯果陣識左個女仔,私底下成日whatsapp,傾左2星期左右又單獨約多次出黎食飯,食完飯就各自返屋企,點知第2日就出事,佢無啦啦向我表白但我唔知佢知唔知我有女朋友,因為我記得我有提過要諗定買咩生日禮物送比女朋友,仲叫佢幫手諗之後琴晚佢又約我出黎,我本來唔想應約,因為呢個女仔好靚,完全係我鍾意果type我好驚佢當面向我表白,我會做出d對唔住我女朋友既事,所以我話唔出但佢堅持叫我出黎講清 ...


係一班人出黎食飯果陣識左個女仔,私底下成日whatsapp ,傾左2星期左右

又單獨約多次出黎食飯 ,食完飯就各自返屋企, 點知第2日就出事, 佢無啦啦向我表白

但我唔知佢知唔知我有女朋友, 因為我記得我有提過要諗定買咩生日禮物送比女朋友, 仲叫佢幫手諗

之後琴晚佢又約我出黎 ,我本來唔想應約, 因為呢個女仔好靚, 完全係我鍾意果type

我好驚佢當面向我表白, 我會做出d對唔住我女朋友既事, 所以我話唔出 但佢堅持叫我出黎講清楚

我就諗, 好啦, 講清楚都好 ,我都想同佢講我有個拍左拖5年既女朋友 ,唔想佢做第3者

之後出到黎, 佢就話睇場戲先, 飛都買埋:o) ,話已經買左, 唔好曬 ,睇完再傾 ,我就係咁比佢拉左入去

入到場10分鐘左右 ,佢無啦啦錫左我一啖:-( 之後我呆曬 ,我問:你做咩?

佢無出聲 ,只係望實我對眼, 之後又錫多我一次 ,我開始忍唔住, 同佢kiss左5分鐘

kiss果陣我無啦啦諗起我女朋友, 我就即刻跑左出個戲院 ,返左屋企

過左半個鐘 ,佢whatsapp問我:你都鍾意我架, 係咪?

我唔識答, 亦唔想答佢, 到而家都唔敢回佢whatsapp ,有冇人可以教下我點做, 我女朋友完全唔知呢件事, 唉...


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!