掃呢頁CODE去手機

2016年3月24日 星期四

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了 _-,

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了
拍拖1個月大家好假?拍拖1年後大家好核突!前排2月14情人節、今日3月14白色情人節,好多人嘅朋友圈上一定出現咗唔少放閃相片。有啲係拍咗拖幾個月嘅情侶仔,亦都有拍拖好多年嘅「老夫老妻」,放閃方式唔同,但同樣咁sweet。樓主就認為咧,拍拖一個月同一年嘅情侶相處方式係唔一樣嘅,好似呢啲:【關於訊息溝通】1個月:你喺度做咩啊?……(刪咗重寫)喂喂!……(刪咗重寫)1年:我啱啱屙咗一督超大督嘅屎!【關於 ...


拍拖1個月大家好假?拍拖1年後大家好核突!前排2月14情人節、今日3月14白色情人節,好多人嘅朋友圈上一定出現咗唔少放閃相片。有啲係拍咗拖幾個月嘅情侶仔,亦都有拍拖好多年嘅「老夫老妻」,放閃方式唔同,但同樣咁sweet。樓主就認為咧,拍拖一個月同一年嘅情侶相處方式係唔一樣嘅,好似呢啲:

【關於訊息溝通】

1個月:你喺度做咩啊?……(刪咗重寫) 喂喂!……(刪咗重寫)

1年:我啱啱屙咗一督超大督嘅屎!

【關於言語溝通】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:哈哈哈,係未真架?好搞笑啊哈哈哈

1年:(唔講嘢都得,默契啊嘛……)

【關於水】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:要唔要飲水啊?我斟俾你呀。

1年:地面好凍啊,我唔想郁,唔該斟杯水俾我!

【關於外出約會】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:啊,呢件好似唔掂!呢只顏色佢會唔會鍾意呢?

1年:算啦,還掂都要著外套,入邊著乜都冇所謂啦。

【關於花錢買禮物】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:情人節,梗係要送花俾你

1年:你上次話用呢只款幾舒服,我見特價就買咗。順便買咗啲糖俾你,痛果陣食。

【關於對方不在身邊的日子】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:(啱分開就發訊息)我好掛住你呀,你都要掛住我先得!

1年:(啱分開就發訊息)兄弟/姊妹們,琴日睇到間餐廳好似好正咁,不如一齊去啦?

【關於放屁】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:死啦,我仲未準備好喺佢面前放屁,我頂唔順救命啊!

1年:哼!論放屁,你夠我多屁咩?你有我啲屁咁臭咩?你覺得你會贏得到我咩?

【關於假日活動】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:食飯,行街,睇戲,行山……

1年:瞓覺,沖涼,繼續瞓覺(′▽`〃)

【關於手碰手的瞬間】

一對情侶拍拖1個月VS 拍拖1年 的分別!! 太真實了

1個月:準備要拖手仔果一瞬間仲係會心跳面紅

1年:喂!衰佬/衰婆!最後果件係我嘅!

Any肥,同啱嘅人一齊,過咗10年都一樣咁sweet,只不過比啱開始果陣更加自然。因為對方已經唔係其他人,而係你嘅另一半……不過,呢啲機會唔屬於樓主……希望過咗10年都一樣咁sweet!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!