掃呢頁CODE去手機

2019年5月2日 星期四

3大媽踎超市即場歎榴槤 網民:即開即食夠新鮮 _-,

upload_article_image
3大媽踎超市即場歎榴槤網民:即開即食夠新鮮2019年05月02日(12:22下午)榴槤乜乜乜...資料圖片榴槤的氣味對於一些人來說極為討厭,有人竟在超 ...


3大媽踎超市即場歎榴槤 網民:即開即食夠新鮮





榴槤乜乜乜...

資料圖片

榴槤的氣味對於一些人來說極為討厭,有人竟在超市內踎地歎榴槤,令網民不禁斥「影響市容」!

榴槤(資料圖片)



網民OCt Chi‎在Facebook群組「To Kwa Wan 土瓜灣之友」上載照片,相中三個女子正蹲在超級市場的收銀機旁邊,圍蹲著吃榴槤。網民更留言:「大媽痞(踎)喺惠康門口喪食榴槤」。

三名女子正蹲在超級市場的收銀機旁邊,圍蹲著吃榴槤。(網民OCt Chi圖片)



不少網民留言指責她們的行為影響市容,「正宗大媽 影響市容」,有人就指曾見過有人蹲在街邊吃榴連,「之前見佢地痞(踎)起街邊度食榴連 依家識嘆住冷氣食 」,更有人諷刺,「即開即食夠新鮮」!

資料圖片














鍾意就快D Share啦!