掃呢頁CODE去手機

2021年5月27日 星期四

【Skip Leg Day】雷神IG貼相晒麒麟臂 但被人笑下身好幼 #Chris Hemsworth #雷神

「雷神」演員ChrisHemsworth一向型仔Fit到爆,係唔少男士及女士心目中嘅男神。最近佢喺Instagram分享咗張拖住阿仔嘅相,晒出麒麟臂並 ...




「雷神」演員Chris Hemsworth一向型仔Fit到爆,係唔少男士及女士心目中嘅男神。最近佢喺Instagram分享咗張拖住阿仔嘅相,晒出麒麟臂並表示阿仔想做DC嘅Superman,搞到身為「雷神」嘅佢非常無奈。不過有唔少人就錯晒重點,留言問Chris Hemsworth點解只操上身唔操腳,搞到下身好幼。



喺相入面Chris Hemsworth拖住身穿紅色斗篷嘅阿仔,無奈咁望向鏡頭。於文中表示曾經問過阿仔大仔之後想做咩,但阿仔竟然話想做DC嘅Superman,正好同Marvel打對頭,搞到佢非常無奈,但佢仲識得自我安慰咁話「好彩我有兩個仔!」



張相好快就吸引到《Deadpool(死侍)》演員Ryan Reynolds、《Wonder Woman(神奇女俠)》演員Gal Gadot,以及「Thanos(滅霸)」演員Josh Brolin等知名演員留言畀「笑到喊」emoji。而佢親兄弟Luke Hemsworth就錯晒重點表示「Bro?! You've been skipping leg days again?(兄弟!你又唔操腳啊?)」,笑佢對腳好幼,個留言至今已經有8.6萬人like同800幾個回覆。



早前Chris Hemsworth接受外媒The Telegraph訪問時,就承認為咗電影觀感,自己確實比較集中操上身,表示「我同健身教練一齊操嗰陣,會考慮埋戲服設計,會集中鍛煉肩膀、斜方肌、二頭肌呢啲會Show出嚟嘅地方。不過都會平衡每個部位,因為你唔知幾時會有除衫嘅場景,到時變到成個大力水手(Popeye)咁就唔太好。」



資料來源:insiderThe Telegraph

來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!