掃呢頁CODE去手機

2021年1月26日 星期二

讀國際學校聽唔明八成英文 中二女生即將移民好憂愁

upload_article_image
讀國際學校聽唔明八成英文中二女生即將移民好憂愁2021年01月26日11:22最後更新:11:24大家有沒有什麼好的學英文方法?唔少人現時都考慮移民, ...




讀國際學校聽唔明八成英文 中二女生即將移民好憂愁





大家有沒有什麼好的學英文方法?

唔少人現時都考慮移民,而語言不通也是移民的一大難題。有中學生近日就在Facebook群組「名校Secrets」中發帖傾訴自己的煩惱,獲得不少網民的暖心留言解惑。

資料圖片

這名學生說:「我係一位13歲,中二嘅女仔。因為香港嘅社會問題,所以屋企人都決定咗移民去英國。開頭都係開心,冇諗到其他嘢,但係過咗一排之後,我喺公園見到一啲國際學校嘅小朋友喺度玩,我一直聽住佢哋講英文,發現我係有80%係聽唔明佢哋講咩,開始覺得我係唔係應該繼續留返係香港。」



設計圖片



學生又向網民求救,希望大家俾啲建議:「自己本身都成績唔好,英文係攞20-30分,如果去到嗰邊會唔會真係完全溝通唔到?喺嗰邊學唔學習到?因為大約四月就要去英國,而去嗰邊搵學校都需要用香港嘅成績表,我自己望一望上學期嘅成績表,基本上大部份科目都唔合格,我應該點算?」

- 閱讀更多 -





往下看更多文章






鍾意就快D Share啦!