掃呢頁CODE去手機

2016年7月27日 星期三

向男神表白,被拒絕後繳我做「SP」我同意左! _-,

我終於鼓起勇氣向男神表白了。與其說是勇氣,不如說是衝動更貼切。本身都預計係以「愚人節快樂」作結束語。但我估唔到個故事發展的方向竟然會係咁⋯⋯我應該點答?朋友A:蛤?估唔到佢係啲咁嘅人⋯⋯蛤?即係點?厹?禽獸?反而,我覺得好正常。一個血氣方剛的成年男性,有需求不是很正常的嗎?如果佢冇,才不正常吧⋯⋯在我心目中,佢唔係「蛤?估唔到佢係啲咁嘅人⋯⋯」。咩人?賤人咯。我並不認為他拒絕了我的表白而又提出做P ...


我終於鼓起勇氣向男神表白了。與其說是勇氣,不如說是衝動更貼切。本身都預計係以「愚人節快樂」作結束語。

但我估唔到個故事發展的方向竟然會係咁⋯⋯

我應該點答?

朋友A:蛤?估唔到佢係啲咁嘅人⋯⋯

蛤?即係點?

厹?禽獸?

反而,我覺得好正常。一個血氣方剛的成年男性,有需求不是很正常的嗎?如果佢冇,才不正常吧⋯⋯

在我心目中,佢唔係「蛤?估唔到佢係啲咁嘅人⋯⋯」。咩人?賤人咯。

我並不認為他拒絕了我的表白而又提出做PARTNER的邀請就是賤人。

何謂賤人?賤人就係利用我對佢的傾慕,氹我搞,再中出即飛。

但佢並冇咁做,佢好直接。佢嘅直接,給了我明確的選擇權,反而令我更加欣賞佢。

(當然,有部分是基於『佢係我男神』的想法,you can say: your face your fate.)

向人表白,就預咗會被人拒絕~拒絕你的人冇錯呀,冇人奉旨要滿足你的心意喔~

但朋友A都係覺得佢好賤格。

「係,佢拒絕你表白冇錯,但佢拒絕你又邀你做PARTNER就係賤格。」

係呢件事入面其實係有兩件事。一,我向他表白,他接受與否,是一件事。二,他提出『邀請』,我接受與否,又是另一件事。

我向佢表白,佢拒絕,佢冇錯。但點解:我向佢表白,佢拒絕,佢邀我做PARTNER,就有錯呢?

係錯,錯就錯在我們從小接受的「教育」概念:潛意識覺得搞野是羞恥的、污穢的,女仔係蝕底的。

始終,係好多女仔的心目中都當自己的身體係一份「禮物」,要係「適當的」時候「送」出去。

我亦明好多女仔係表白被拒絕之後又受到「邀請」會嬲的心理。

其實初時,當我睇到男神覆我的那句msg,我都係即刻「Diu」出聲的。唔接受我嘅感情就算啦,依家仲要我做你PARTNER?玩嘢啊

但諗深一層,就算佢應承咗同我拍拖。情到濃時,咪又係會做~

只不過,拍拖係有餡的漢堡包;PARTNER係——食乜麵包啫,直接上肉

----------------------------------

朋友B:「去!點解唔去?得唔到佢個心,享用下佢個身都好呀!你唔係成日都J佢啲腹肌咩?」

咦?你咁講,又好似幾啱啵~

在雙方都沒有結婚,都沒有男女朋友的情況下,如果有一個和你創造和諧性生活的人,豈不是人生一大樂事嗎?

對方不在乎你的經濟能力、不涉足你的生活圈、不插手你的人生規劃——做一個「知埞」的PARTNER,不逾矩,有分寸——是多麼地可遇而不可求!


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!