掃呢頁CODE去手機

2016年7月27日 星期三

有條MK以為自己有腹肌就好好打...仲約我放學天台等! 我D FD:「唔好同佢打呀, 佢有腹肌架」 _-,

有條MK以為自己有腹肌就好好打...仲約我放學天台等! 我D FD:「唔好同佢打呀, 佢有腹肌架」
想當年我仲讀緊BAND3中學有條MK撚狗咁撚我,話約我隻揪佢以為自己有腹肌就好撚好打(但其實我當時己經舉左兩三年鐵,一直有飲奶粉不過我BULK緊,即係夜神起義Bane果種大隻型所以D肌肉線條未現到出黎)我D毒撚FD嚇撚到標尿「唔好同佢打呀,佢有腹肌架」「你癡左線咩,你見唔見到佢幾咁FIT呀」我心諗話你怕你嬲有腹肌唔等於有力量我笑笑口咁答應左條MK放學去天台打過fastforward去到決戰時間成班 ...


想當年我仲讀緊BAND 3中學

有條MK撚狗咁撚我, 話約我隻揪

佢以為自己有腹肌就好撚好打

(但其實我當時己經舉左兩三年鐵,一直有飲奶粉

不過我BULK緊, 即係夜神起義 Bane 果種大隻型

所以D肌肉線條未現到出黎)

我D 毒撚FD 嚇撚到標尿

「唔好同佢打呀, 佢有腹肌架」

「你癡左線咩, 你見唔見到佢幾咁FIT 呀」

我心諗話你怕你嬲

有腹肌唔等於有力量

我笑笑口咁答應左條MK 放學去天台打過

fast forward 去到決戰時間

成班同學企哂係側邊睇

佢就除左件校服

成個小醜咁係到穀佢果幾舊腹肌仔

見到成班以為佢好好打果個情景,我真係快忍不住笑

雖然最後佢打到我Hi Hi, 牙都甩埋

但完全同腹肌冇關


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!