掃呢頁CODE去手機

2016年2月27日 星期六

只要敢溝,就有女!!! _-,

溝女唔使多金,關鍵要有心!(我既金鍊同埋prada其實都唔重要噶~)睇咩?廠花來噶,問你服唔服!!!錐子臉流行之後,我就溝到女!我BB話,最鍾意我憂鬱既氣質,就像一首最美的詩!我就系佢既憂鬱王子~我系學霸,人丑就要多讀書!我條女最鍾意有知識有內涵既男人!!!我生理衛生考100分!我條女最鍾意,就系我皮膚凹陷既弧度~曲線美!男人溝女,最緊要金鍊粗!有女有屋又有田,生活樂無邊~~最鍾意我BB既發香~聞 ...


溝女唔使多金,關鍵要有心!(我既金鍊同埋prada其實都唔重要噶~)

睇咩?廠花來噶,問你服唔服!!!

錐子臉流行之後,我就溝到女!

我BB話,最鍾意我憂鬱既氣質,就像一首最美的詩!我就系佢既憂鬱王子~

我系學霸,人丑就要多讀書!我條女最鍾意有知識有內涵既男人!!!我生理衛生考100分!

我條女最鍾意,就系我皮膚凹陷既弧度~曲線美!

男人溝女,最緊要金鍊粗!

有女有屋又有田,生活樂無邊~~

最鍾意我BB既發香~聞一聞,82年既海飛絲!

作為QQ黃鑽會員,呢種高貴既體驗你哋唔明噶!攬住我條女,LOL都打得勁D!!!

溝女,需要好似我咁有內涵!內涵,你哋明唔明?

同BB系沙灘~好happy!!!最鍾意佢著比基尼~

問我點解溝得到女?靚仔咯~~~

我溝女既訣竅,就系賣萌!男人萌萌噠,女神笑哈哈~

我哋系咪好有夫妻相呢?祝我哋幸福啦~

我老婆系越南妹,佢話我黑到好似越南古天樂!!

啊!一齊食魚蛋~~~

我條女話,我幅眼鏡同佢眼影,好搭!

男人,最緊要瀟灑!要有氣質!

......................................................................................................................................................................................................................................................................................


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!