掃呢頁CODE去手機

2019年4月30日 星期二

炸雞店買雞皇飯要求「走雞」 大媽:我食齋㗎 _-,

upload_article_image
炸雞店買雞皇飯要求「走雞」大媽:我食齋㗎2019年04月30日(04:40下午)點解唔去素食店買?!資料圖片近年越來越人食素,有網民分享近日光顧快餐店 ...


炸雞店買雞皇飯要求「走雞」 大媽:我食齋㗎





點解唔去素食店買?!

資料圖片

近年越來越人食素,有網民分享近日光顧快餐店的經歷,指一名素食大媽要求一客雞皇飯「走雞粒」,之後又問店員雞皇飯汁內會否有雞汁成分,強調「我食齋㗎,唔食得肉㗎」,全程擾攘十幾分鐘。

該名網民在facebook專頁「西客之道 Hispitality Secret」投稿,稱自己是一間快餐店的常客,早前到快餐店排隊購買食物,由於當時餐廳人客十分多,為免阻礙後方顧客,認為「趁排隊嗰時諗好晒食咩同攞定銀包出嚟」是常識吧。

網上圖片



樓主說,當時收銀店員為一名中年女子落單,對方走近櫃位才慢慢看菜單選擇食物,看了一會就問店員:「嗰個咩雞皇桶飯上面嗰啲一粒粒喺咪雞嚟㗎?」,店員回答飯汁內的是雞汁,女子之後答道:「吓?咁呀,唔該一個雞皇桶飯走雞粒呀」。

網上圖片



其後女子想了一會又突然叫停,再問:「你哋嗰雞皇飯啲汁入面有啲咩?啲汁入面有冇落雞汁呀?我食齋㗎,唔食得肉㗎。」店員指食材由總公司直接送貨,故未能確認,女子聞言變得不耐煩,反問:「吓?咁點呀?咁我食咩好呀?我點知入面有冇雞呀?」女子最後抛下一句:「算啦,我唔食」轉身離去。

網上圖片



樓主指,該名女子落單過程擾攘十幾分鐘,令後方顧客都黑面不滿,人人「落單嗰時講急口令咁,驚死趕唔切返工」。樓主又笑稱,因聽到大媽落單時不斷問有關雞的問題,「我心中有一萬隻雞喺度奔騰,即刻冇哂食雞嘅欲望,叫左個蘑菇飯嚟食」。

帖文一出即惹來網民鬧爆,直指女子行為過份,留言「食齋就唔好學人食肯德基,去齋鋪好過啦!」又指「去錯地方」,「食齋唔食肉就咪鬼去啦」。有好心網民則為女子想出「解決方法」,建議她「嚟個白汁雞皇飯走汁走餸」或是「淨飲汽水」。












鍾意就快D Share啦!