掃呢頁CODE去手機

2019年4月30日 星期二

【程美段大反擊】原來豪仔應承人... _-,程美段,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










杜汶澤今日又係 Facebook 開 PO 回應程美段欠薪事件,佢認為程美段咁做係篤佢背脊,毫無道義可言,而且從來沒有承諾出糧時間,仲話娛樂圈呢一行,三個月雖然不算早,但在行業當中,絕對不算遲。另外,杜汶澤又力撑總經理黎先生(豪仔),話豪仔多年盡忠職守,上刀山落油鑊,絕對唔會因為此蚊型疏忽,而對佢有任何不滿!

程美段見到回應後就 PO 咗佢同豪仔嘅 whatsapp 對話,從文字及錄音均清礎顯示豪仔應承人拍完一個星期就出糧,confirm咗出糧時間及人工,程美段才應承接拍呢個job!



程美段回應全文:

就今日杜汶澤先生再發文一事,當中有提到「從來沒有承諾出糧時間」一句,直接關係到我。因為呢個說法,最後推論都係返到去我搏見報,所以雖然一直有錄音做証,但都唔想事件再發酵而拎出嚟,但宜家杜先生一口咬定「從來沒有承諾」,我選擇公開錄音,至少還自己一個公道。

錄音請點擊短片。

————-我又是分隔線————-

我入行資歷雖淺,但每次做JOB都盡量與人為善,每一次傾好嘅Payment,我都按時跟進,無論大眾認為我平時作風如何,評價如何,形象同行內操守我都盡量配合,因為呢個行頭我深明「山水有相逢」,所以好多人成日傾Job都會話「遲吓大把合作」,我都樂意相信,價錢合理便可,好來亦想好去。

大家見杜生文章,亦見豪仔算係LateShow開山功臣,二號人物。由豪仔口頭承諾「一星期」到最後萬水千山完成Payment「三個月」,二號人物都忙碌到對我十日內只得一個訊息回覆,一間公司到底邊個簽名同幾時出票,最後決定嘅人會係邊個?基於呢幾個疑問,我選擇唔直接搵杜生。

至於「唔搵杜生而直接搵記者」一事,之前同01記者傾,佢亦有向杜生了解呢件事,而了解後亦都未必會出呢單新聞。最後杜生先喺Facebook向我開炮,蘋果再第一手報導,最後仲訪問埋我前經理人。

事實陳述就係咁,大家想點去理解,我本人唔介意。

上次亦有提到,杜生曾有意簽我成其藝人,但商談後,我都婉拒推卻。要拎一個有意簽我嘅當紅大明星嚟搏上報,呢個邏輯我實在唔可以理解。而且杜生喺連登一向有唔少粉絲,孔子同亞里士多德都曾經講過,「誰大誰惡誰正確」,為咗上一次報紙,我需要大費週章到呢個地步?本來揮筆一簽就可以做到嘅事,我點解要冒險同網民為敵?

記者就好似藝人一樣,有好亦有壞;

記者藝人一向唇亡齒寒,並唔係大明星搵記者就合理,我哋呢亭奀星搵記者就十惡不赦,于理不合。

杜生自比「威風八面」,而我都只求「自食其力」,

是是非非,我唔介意辯白,但只要再有新嘅指控,我亦隨時恭候。

抱歉照舊不再私下回應任何媒體,亦無意用Page呃like,只用此戶口作回應平台,不便之處,多多包涵。


程美段欠薪事件懶人包:

1月20號,豪仔喺 whatsapp 同程美段 confirm 拍攝時間、人工、出糧日期,程美段應承接拍

1月22號,程美段到 LateShow 進行所有集數拍攝





4月 4號 ,程美段 whatspp 豪仔,查詢 $9,000 人工幾時有 (但豪仔已讀不回)

4月 6號, 程美段再追問一次豪仔(豪仔維持已讀不回)

4月10號,豪仔終於回覆,今日會開票俾程美段,問佢抬頭寫咩,程美段即時回覆

4月14日,程美段未見出糧,離開香港前再問一次豪仔,但又係已讀不回

4月24號,LateShow 終於出糧俾程美段 (豪仔無通知,程美段亦無check)

4月26號,程美段以為仲未出糧,就同記者講做 LateShow 筆錢仲未收到

4月27號,記者向杜文澤查詢拖糧一事,佢即時向豪仔了解成件事,佢睇到收據以為4號已經入數,但原來收據上24號嘅2字印唔清楚,所以佢同記者解釋 4號已出糧。杜文澤當日嬲到爆,一日內連開兩PO串爆程美段搏見報,未出糧唔揾佢先,而係去揾記者,又叫同行小心佢。程美段見到程美段回應,夜晚亦發長文及cap圖解釋。

4月28號,網民原先係幫杜文澤,覺得程美段明顯搏見報,但睇完程美段27/4 晚嘅回應,覺得程美段好慘,賣肉錢都拖數,追數又已讀不回,同記者講下,杜文澤又公開叫行家小心呢個人,咁大個人仲要恰個小妹妹。

4月29號,網民愈鬧愈激烈,愈來愈多網民在杜文澤留過言嘅 Facebook Page 上指罵,有網民發起取消訂閱行動,下午杜汶澤第三次回應拖糧事件。


相關新聞:



【花生騷】杜汶澤霸氣回應程美段欠薪事件



【杜汶澤花生騷】程美段開PO反擊阿澤拖糧三個月



【杜汶澤新女進化史】 女神程美段就是這樣練成的



網友喺動漫展捕獲身材火熱嘅性感小兔仔 原來係美女學徒程美段


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!