掃呢頁CODE去手機

2018年10月19日 星期五

男人常用嘅「呃蝦條」方式 _-,

男人常用嘅「呃蝦條」方式呢個topic可以話係論壇嘅「年經」,年年都會有人問、年年都有人講,但年年都有女中伏。唔好賴醒以為被人「呃蝦條」嘅一定係年幼無 ...


男人常用嘅「呃蝦條」方式呢個 topic 可以話係論壇嘅「年經」,年年都會有人問、年年都有人講,但年年都有女中伏。唔好賴醒以為被人「呃蝦條」嘅一定係年幼無知嘅少女,其實香港地情場殺手多不勝數,騙徒手法層出不窮,前兩年有補習名師Oscar Ma、早幾個月有美容男、前兩日又有單「賤男氹女上床玩SM 再逼女借錢 涉款超過百萬」。





咁究竟喺男人心目中,邊一類嘅女仔先最容易呃?

第一類:學生妹、公司新女

曾有玩家朋友歸納她們的特點,就是:「入世未深、好奇心重」。學生妹、公司新女,因為愛情或社會經驗不足,遇上貌似可靠的前輩,例如老師、上司,便會因依賴感及崇拜感而傾心,輕信對方的花言巧語,投入真感情,殊不知對方只是覷覦青春肉體。

第二類:失戀嘅女人

 特別是失去一段長感情的女人,特別脆弱,特別容易感到孤獨,內心十分需要安撫。假如剛巧遇上大時大節,很多還未適應單身的女生,因不願形單隻影,很多便找個人陪伴自己,這時男人隨便開口哄兩句便輕易將女生弄到手。

第三類:憤怒嘅女人

 人在生氣的時候,智商等於零。這種女生或許脾氣較大,當與另一伴爭執、或發現對方出軌,出於報復心理,便會找個重視自己的男人來氣對方,讓表面好言安慰,實際只想上床的的男人乘虛而入。

第四類:虛榮嘅女人

虛榮,一來自物質上的滿足,例如名牌手袋、珠寶,二來自奉承。有 LIHKG 網友發問:「男人為左呃你上床講過咩大話?」,其中一名男網友現身說法,指其中一句萬試萬靈的台詞就是:「外面有很多女人,但她們都不像你,我喜歡你,你很特別」。而讚女方漂亮、身材好等等,也是常見說法,女生別聽到讚美的說話就沖昏頭腦啊!

亦有男網友分享過點樣先可以氹走女朋友隻豬…

初初親熱要真係淨係錫下,揸下波,唔好咁猴急,一步一步push her limit到可以 foreplay,搞到佢濕哂,做完前戲就收工,如是者分開做幾次,佢就會覺得你真係唔會扑,贏取信任而佢又其實身體上好想要

呢個stage之後,就可以要求下係出面磨下,將佢想被插既慾望推到更高,同樣地要分開做好幾次。

到佢確信你唔會插入之後,佢就會同意唔洗俾佢望實,同意狗仔式咁俾你俾出面磨。狗仔式佢係睇你唔到,又已經濕到瀑布咁,磨磨下插左半個龜頭即刻出返黎,來回磨下插下幾次,其實都已經入左唔止半個龜頭,越插越多,佢又已經high到不得了,心理上又覺得已經入左唔少,無咁大抗拒,以後就唔洗我教啦…

咁當然如果對方好大反抗反感就要停啦,可誘不可姦,呢招係有名堂: 溫水煮閪!小弟係萬試萬靈

另一個男網友分享,呢個似都市傳說:

有次佢去 Dinner for six,有條友仔遲到,一嚟就放條車匙係枱面, 

談話間,條友有意無意咁話自己好鍾意係屋企個露台睇維港日落同嘆紅酒, 

順手約佢對面位條女聚會完去佢屋企睇 DVD,飲咖啡,睇日出……但條女話……聽日要返工,下次先 

條友冇心急,亦冇失落,仲自費叫咗支紅酒,請大家慢慢飲, 

再同條女傾下今年公司就上市,好忙,好大壓力,諗住遲 D去芬蘭睇極光減壓之類嘅嘢 

到聚會完,好紳士咁話車條女去佢屋企睇 DVD,條女細細聲咁話唔好睇咁耐都 OK嘅 

一切都好順利,但條友突然醒起自己飲咗酒,唔渣得車, 

最尾就同條女一齊坐的士係附近搵個地方休息下,等酒氣過咗再車佢去睇 DVD 

一直在旁嘅巴打,好唏噓咁目送的士離開, 

突然,佢發現條友仔跌咗條車匙係地下…… 

下一頁: 名師 Oscar Ma 教你 6 個「呃蝦條」嘅藉口



名師 Oscar Ma 教你 6 個「呃蝦條」嘅藉口







1. 我搞妳因為我愛你

「做愛,冇愛又點做呀?有愛先可以make love,我搞妳係因為我愛你!」少女妳太天真了,妳真的相信賤男的語言偽術?男人可以把性、愛分得很清楚,有性不等於有愛,賤男只想「呃蝦條」罷了!

2. 妳係第一個 / 妳係唯一一個

「妳好特別,妳同其他女仔好唔同,妳有種好獨特嘅氣質,妳係第1個令我想XX嘅人…」女生都想成為喜愛的人心中的special one或the one,成為他的第1個更加令女生們受寵若驚,賤男完全正中少女心,「呃蝦條」簡直easy job!

3. 我想同妳上床係因為我欣賞妳

女生都喜歡聽讚美的說話,賤男看穿這點,讚妳漂亮、身材好,把「呃蝦條」變成欣賞妳的爛藉口,做人不要太傻太天真!



4. 我忍得好辛苦

「呃蝦條」先用軟功,「妳真係好正,見到妳就X咗,我真係忍得好辛苦呢…」賤男會扮慘,令女生心軟就範!

5. 我以前啲女朋友都肯俾我

軟功不成,賤男會老羞成怒:「其實我以前啲女朋友都肯俾我,妳唔肯俾我即係唔愛我」以大家冷靜一下甚至分手,意圖脅迫女生上床。

6. 唔想俾人笑係青頭仔

「呃蝦條」賤男不一定是食家,處男亦會「呃蝦條」,差別在有沒有女生「落叠」。曾聽說過有賤男哄女友上床說:「香港都冇乜處女,其實唔係處都冇所謂啦,青頭仔先會俾人笑,我想試下啊 …」




Photo Credit: 

第一次 / 第一次不是你 劇照




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!