掃呢頁CODE去手機

2019年3月26日 星期二

小朋友玩伏匿匿「你睇我唔到」 媽媽笑扮得「好辛苦」 _-,

upload_article_image
小朋友玩伏匿匿「你睇我唔到」媽媽笑扮得「好辛苦」2019年03月26日(02:55下午)童年的你,必定天真可愛!網上圖片相信不少父母都有同子女玩捉迷藏 ...


小朋友玩伏匿匿「你睇我唔到」 媽媽笑扮得「好辛苦」





童年的你,必定天真可愛!

網上圖片

相信不少父母都有同子女玩捉迷藏,近日有台灣網民分享與孩子捉迷藏的圖片,引來不少共鳴。原來不少小朋友玩伏匿匿,都採用「你睇我唔到」方式,令人忍俊不禁。

網上圖片



網上圖片



在網上社交平台,有媽媽分享孩子掩住自己眼睛,以為大家就看不見他,媽媽訴苦說自己要一直裝看不到,感到很「辛苦」,有其他媽媽紛紛貼出圖片指自己有過相同經歷,引得一眾網民大笑。

網上圖片



網上圖片



有不少媽媽級網友建議,應趁這個時間享受難得的獨處時光,笑指一直喊「在哪裡在哪裡?」,然後邊喊邊看電視或滑手機。相信大部分母親都對這個情況駕輕就熟。

網上圖片



網上圖片














鍾意就快D Share啦!